Nav het ontharingstopic, welke hars?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nav het ontharingstopic, welke hars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:19

Ik heb besloten toch maar te gaan harsen, het vachtje op mijn benen begint al een gazonnetje te worden Vork Haren zijn dus eindelijk lang genoeg om te harsen (wat een voor schut, van die zwarte haren en dat met dit weer Clown )

Maar welke hars is nu fijn om te gebruiken? Welke lekt niet, blijft niet plakken enz enz!
ik heb namelijk ooit eens een soort roller gebruikt van veet dacht ik en dat was crisis. Hars kreeg ik niet van mijn benen af net als de haren Haha!

Positieve en negatieve ervaringen welkom Lachen

Fenn

Re: Nav het ontharingstopic, welke hars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:22

Ik heb toevallig gisteren met een paar vriendinnen de hars/wax stroken van de Kruidvat geprobeert. Ze zijn niet zo achterlijk duur en eigenlijk werkt het wel lekker. Wel is het aan te raden het met twee mensen te doen (jij houd je huid strak, die ander trekt en AUW) Ik ben nu alleen nog aan het afwachten hoe mijn benen verder reageren en aangezien mijn haartjes eigenlijk niet lang genoeg waren zijn een paar kortere haartjes een beetje aan het irriteren.
Maar het werkte best makkelijk.

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 17:06

Ik had koude wasstrips van veet. Maar die werkte niet zo denderend.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 18:20

Ik had orientaalse was van veet... werkte helemaal niet.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 19:08

hey,

ik heb een epileermachine en hars ook. Ik hars/epileer nu bijna 3 jaar en heb bijna geen haren meer op mijn benen over. echt super! ik hars/epileer ongeveer 3 x per jaar. de bikinilijn heb ik wel is geharsd, maar dit was echt te pijnlijk voor me. die twee weken in de zomer dat ik in bikini verschijn scheer ik wel. vriend heeft het hele jaar maar dan pech:D