Bienotje schreef:Ik ben dus niet de enige met een ´onverklaarbaar´ iets.. Ik word iedere keer weer als het weer omslaat en vooral als het warm is gek van de jeuk, maar ja. Niemand snapt dat of heeft dat ook dacht ik. Maar ben dus niet de enige. Ik weet hoe vervelend al die jeuk is.
Heb het bij warm weer ook veel erger...
Citaat:
Ikzelf heb er een paar jaar terug ook al een drietal huisarts bezoeken aan besteed. Heb ook micon....... (nog iets) gesmeerd totdat mijn handen tot bloedens toe rood en droog werden. Later weer andere zalf en nog steedsniet goed, geïndigd met een ´erfelijk iets, niets aan te doen en gaat op ca. je 23e over´
Van die hormoonzalven wordt je huid idd dunner en dan bast het open enzo. Heb er ook last van. En het verdwijnt op je 23e?? Nou, ik ben 24, en het is net begonnen
Citaat:
Tot zover mijn doktersbezoeken en geloof daarin. Heb het veelal onder controle gehad met calendulan creme en soms een ander iets speciaal voor psoriasis en eczeem. Maar nu echt niet.
Die hormoonzalf cultivate creme die ik nu gebruik is idd ook voor psoriasis.
Citaat:
Ik vermoed dat ik een aparte vorma van psoriasis pustulosa heb..
http://www.worldwidebase.com/science/psoriasis.shtml
Dat had ik volgens mij opnder mn voeten. Dat is nu verdwenen, maar op mijn handen zijnb het echt die kleine blaasjes.