Nail art, wie en wat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Nail art, wie en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 11:57

Ben voorheen een echte die-hard nagelbijter geweest maar nu sinds laatste maanden gaat het steeds beter Knipoog Mijn nagels beginnen dus echt al behoorlijke lengte te krijgen. Dat si dan ook de reden dat ik van mijn vriend voor me verjaardag een manicurebehandeling heb gekregen. Voorheen kon dat nooit, maar nu ik mooie nagels begin te krijgen wil ik toch best graag een keertje alles netjes laten bijvijlen etc.

Maar nu komt het, ik heb daar dus ook Nail-art bijgekregen. Van horen en zeggen weet ik daar wel wat van, maar verder Bloos Dus maar eens aan andere bokkers wat vragen daarover.. Haha!

Wie heeft het ook wel eens gehad of heeft het nu? Hoelang blijft het zitten en wat had je dan? Wat voor subtiele mogelijkheden zijn er, iemand een site met voorbeelden en wat zou jij laten doen?

Luuz

Re: Nail art, wie en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 13:47

Bienotje

Re: Nail art, wie en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 14:14

Hardstikke bedankt!

Tot zover ik weet hou ik gelukkig gewoon mijn eigen puur natuur nagels, waarop ze nail art zullen doen. En erg leuk die voorbeeldjes, maar zo opvallend opzichtig. Dat past dus echt niet zo goed bij me Knipoog

Ik ben heel benieuwd, wil graag iets subtiels met steentjes ofzo. Kga gewoon ook even verder googlen en zsm langs om afspraak te maken en voorbeeldfoldertjes zien te krijgen daarzo Lachen