Ik krijg op school altijd te horen van doe je haar is uit een staart. heb het altijd in een staart. maar als ik het dan los heb zit het nergens naar. heb vanavond diploma uitreiking en ga dus waarschijnlijk in een rok en t-shirt (nooit geen rok aangehad op school en eigenlijk heb ik nooit geen rok aan maar ben benieuwd na de reacties:P)
Ik heb stijl dun maar veel haar en zo'n 60/65 cm lang. En echt pracktisch is los haar dus niet (vooral niet bij paard) Wie weet wat ik kan doen met me haar?? En hoe moet ik dat doen ?
Wat heb je daarvoor nodig ??:P Whahah,, Opsteken vindt ik opzich wel mooi, maar ik heb geen idee hoe het moet heb het aantal keren geprobeert maar valt elke keer weer weg
Je gaat onder de douche, doet geen cremespoeling ofzo in. Je doet flink wat schuim erin, je haar in een zijscheiding. Daarna droog je je haar op de kop, et voila volumieus haar, met als je geluk hebt wat slag. En anders heb je altijd de krultang nog!
En anders gewoon een staart, en rommelig met knipjes bij elkaar doen, van te voren flink wat schuim erin, en als je het klaar hebt haarlak erover heen
Ik heb ook diploma uitreiking vanavond. Heb me haar net 'saai' in een staart gedaan . Heb je geen handige moeder/zus/buurvrouw die wat leuks met je haar kan doen?
Opsteken ?! Met wat schuifjes vast zetten. Wat losse plukken, beetje uhh hoe heet dat ookalweer .. [zo dat het een beetje in de klit gaat, tegen de haarrichting in]
Whahaha heb me haar wel los, maar boven in een staartje gemaakt met een vlecht erin, make up op en niemand herkende mij. Rot leraren, lekker van af:D mja, ik ben er van af. En jij kristie? Hoe is jou diploma uitreiking afgelope?