wel/niet ongesteld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meissie17

wel/niet ongesteld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 09:50

Hee,
Ik word al 4 jaar gewoon ongesteld in de stopweek maar nu werd ik eerst woensdag iets ongesteld het leek wel oud bloed en nu gister d8 ik eindelijk ongesteld en is het nu alweer afgelopen :S ik ben nu alweer begonnen aan een nieuwe strip.

Ik heb wel seks gehad maar goed ik heb de pil helemaal correct ingenomen ben ook niet misselijk of wat dan ook geweest dus dat kan het gewoon haast niet zijn..

Wel heb ik heel veel stress uitlsag of ik over ga, cijfers, bloedprikken, ziekenhuis best veel maar normaal werd ik altijd ongesteld

ik ben best ongerust

paardjuh

Re: wel/niet ongesteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:49

Misschien na de huisarts gaan ?

Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:50

eventjes naar de huisarts. Lachen

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 11:17

Ja me moeder zij ook dat ik eerst volgende maand maar eens moest afwachten Nagelbijten / Gniffelen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 12:08

Kan het aan de pil liggen?
Ik slik nu ongeveer 5 jaar de diane pil en opeens kreeg ik ook rare dingen. Tussentijds bloedverlies, in de stopweek niet tot nauwelijks ongesteld worden, heel vervelend. Heb toen extra hormoon pillen gekregen en toen werd het weer normaal. Nu is het dus afwachten wat het verder gaat doen....
Maar zou idd eerst volgende maand afwachten. Stress kan gekke dingen met je lichaam doen.
sterkte

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 13:22

Je moet nooit als je niet ongesteld wordt aan volgende strip beginnen, had ik iig in dit geval even niet gedaan geloof ik.
Ik zou ook ff afwachten en anders naar de huisarts...
Succes!

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 13:26

Je moet gewoon na je stopweek wel aan de volgende strip beginnen, anders werkt de pil niet helemaal goed!
Als je zeker weet dat je geen pil vergeten bent is er niets aan de hand... het komt bij mij ook regelmatig voor dat ik in de stopweek heel wat minder heb als anders hoor.
Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon even bij je huisarts langs gaan en je verhaal doen, hij / zij geeft dan het juiste advies.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 16:21

Eva1975 schreef:
Je moet gewoon na je stopweek wel aan de volgende strip beginnen, anders werkt de pil niet helemaal goed!
Als je zeker weet dat je geen pil vergeten bent is er niets aan de hand... het komt bij mij ook regelmatig voor dat ik in de stopweek heel wat minder heb als anders hoor.
Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon even bij je huisarts langs gaan en je verhaal doen, hij / zij geeft dan het juiste advies.

Ja ik zat dus ook al te denken aan een zwaardere pil... Want ik was net weer een uurtje ongesteld heel vreemd:S maar eerst werd ik woensdag toen donderdag toen vrijdag toen zaterdag en nu dus zondag de laaste dag van de stopweek het werd al steeds minder iedere keer.. maar ik kijk het volgende maand nog even aan !! want zwanger kan ik niet zijn want de pil heb ik helemaal correct ingenomen..

bendank voor je advies

Toke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:27

Meissie17 schreef:
Eva1975 schreef:

Ja ik zat dus ook al te denken aan een zwaardere pil... Want ik was net weer een uurtje ongesteld heel vreemd:S maar eerst werd ik woensdag toen donderdag toen vrijdag toen zaterdag en nu dus zondag de laaste dag van de stopweek het werd al steeds minder iedere keer.. maar ik kijk het volgende maand nog even aan !! want zwanger kan ik niet zijn want de pil heb ik helemaal correct ingenomen..

bendank voor je advies

Ik heb ook hetzelfde meegemaakt. Mijn vriend en ik natuurlijk supernerveus!
Na de 2de keer ben ik naar de dokter geweest, en dit is allemaal normaal.
Ze zei dat de meeste vrouwen dit zelfs als voordeel zien, maar dat ze inderdaad een zwaardere pil kon voorschrijven (en daarvoor heb ik ook gekozen omdat ik anders iedere maand met zo'n schrik zit)

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 16:31

Ja mijn vriend en ik zijn nu ook al harstikke nerveus haha maar het kan gewoon haast niet want ik heb het helemaal goed gedaan met de pil Haha!

__baron__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:32

dat je niet zwanger kan zijn zou ik maar niet teveel van uitgaan was ook aan de pil altijd correct ingenomen maar ben nu toch 35 weken zwanger, zou dus voor de zekerheid wel even een test doen Ach gut

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:38

marleendv_88 schreef:
Je moet nooit als je niet ongesteld wordt aan volgende strip beginnen, had ik iig in dit geval even niet gedaan geloof ik.
Ik zou ook ff afwachten en anders naar de huisarts...
Succes!

Dat maakt echt niet uit hoor. Het kan allerlei verschillende redenen hebben dat je wat minder ongesteld bent maar als je zeker wilt weten of zwanger bent dan gewoon even een testje halen.

Luister nu maar naar de raad van deze oude doos Knipoog
Waarschijnlijk is er niets aan de hand.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 10:55

Ik denk dat het aan mijn pil ligt want ik werd nu ongesteld terwijl ik dat vorige week had moeten worden Bloos