Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eva1975 schreef:Je moet gewoon na je stopweek wel aan de volgende strip beginnen, anders werkt de pil niet helemaal goed!
Als je zeker weet dat je geen pil vergeten bent is er niets aan de hand... het komt bij mij ook regelmatig voor dat ik in de stopweek heel wat minder heb als anders hoor.
Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon even bij je huisarts langs gaan en je verhaal doen, hij / zij geeft dan het juiste advies.
Meissie17 schreef:Eva1975 schreef:Je moet gewoon na je stopweek wel aan de volgende strip beginnen, anders werkt de pil niet helemaal goed!
Als je zeker weet dat je geen pil vergeten bent is er niets aan de hand... het komt bij mij ook regelmatig voor dat ik in de stopweek heel wat minder heb als anders hoor.
Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon even bij je huisarts langs gaan en je verhaal doen, hij / zij geeft dan het juiste advies.
Ja ik zat dus ook al te denken aan een zwaardere pil... Want ik was net weer een uurtje ongesteld heel vreemd:S maar eerst werd ik woensdag toen donderdag toen vrijdag toen zaterdag en nu dus zondag de laaste dag van de stopweek het werd al steeds minder iedere keer.. maar ik kijk het volgende maand nog even aan !! want zwanger kan ik niet zijn want de pil heb ik helemaal correct ingenomen..
bendank voor je advies
marleendv_88 schreef:Je moet nooit als je niet ongesteld wordt aan volgende strip beginnen, had ik iig in dit geval even niet gedaan geloof ik.
Ik zou ook ff afwachten en anders naar de huisarts...
Succes!