Verliefd, maar véél te jong & ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

schoen

Verliefd, maar véél te jong & ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 22:13

Ik heb dus een probleem..
Ik ben met mijn vriendin en kennissen al een paar keer op vakantie geweest.
Net zoals nu.
Ik ben net terug van een week heerlijke vakantie..
Maar 1 probleem..
Ik ben verliefd op de zoon van mijn kennissen,
Ik ken dat gezin al jaren en ik weet dat het gewoon niets kan worden..
Hij is 23 en ik ben 13 Bloos!
Hij is wel heel aardig tegen me maar zo doet hij ook tegen mijn vriendin..
Ik ben echt smoor maar wat moet ik nu doen??
Ik zie hem wel zo'n 1 keer in de 2 weken, best vaak dus want hij woont in een hele andere provincie..

(Dit is een schaduwaccount want ik wil niet dat iedereen weet dat ik dit heb geschreven)

Daisies

Re: Verliefd, maar véél te jong & ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:15

Proberen je gevoelens te negeren, 13 en 23 kan niet.. Hoe graag je het ook wilt. Zoiets werkt niet, Dus heb maar een tip ; Zet het van je af. ontwijk hem een tijdje.

ml0es

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:31

Ik denk ook dat je het beste hem een poosje kunt negeren, ook al zal dat best moeilijk worden

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:35

Nee, het is vrij onmogelijk dat dit ooit wat kan worden, alleen al om het feit omdat jullie beide in een andere wereld leven. Het leven van een dertienjarige is nou eenmaal anders dan een 23-jarige.
Kalmeer maar, negeer hem, het gaat vanzelf weer over. Knipoog

schoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 22:38

Hier was ik al bang voor..
Maar zo ontzettend verliefd ben ik nog nooit geweest Verdrietig

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:49

Mijn neef was 25 toen hij wat met zn huidige vriendin kreeg, die was toen 15. Op het moment is het 5 jaar later, wonen ze al een paar jaar samen en hebben ze een zoontje van 1 en gaat het super! Lachen kan dus best, ligt een beetje aan de situatie Knipoog mijn neef gedraagd zich bijvoorbeeld een stuk jonger en zijn vriendin weer een stuk ouder, zodat ze een beetje op dezelfde lijn zitten.

Het KAN dus wel, al ben ik het er niet zo mee eens. Ik vind het leeftijdsverschil te groot. Hij is een student en jij zit (denk ik) pas een jaar oid op de middelbare school. Het zijn 2 hele verschillende fasen en het is volgens mij erg moeilijk om dit te kunnen combineren. Ook weet je niet of het wederzijds is, dus ik zou het ook proberen te negeren. Gewoon lekker flirten met jongens van je eigen leeftijd Knipoog

schoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 23:15

ik ga nu naar de 2e..
Ach ja, misschien moet ik hem uit m'n hoofd zetten Verdrietig
Hoewel dat echt heel moeilijk gaat worden Verdrietig

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 23:19

Niet om lüllig of negatief over jou te doen, maar ik zet mijn vraagtekens bij een jongen van 23 die iets ziet in een meisje van 13....

Mijn ex-vriend (24) heeft sinds kort ook iets met een 14-jarige. Vind het persoonlijk richting het pedofiele neigen...... En volgens de wet is het officieel nog strafbaar ook.

Zoals al door meerdere gezegd, uit je hoofd zetten! 10 Jaar is nu te veel. 23 en 33, alla, maar nu gaat het gewoon niet werken.

Ik weet -helaas- uit eigen ervaring dat 10 jaar leeftijdsverschil erg groot is. Mijn exvriend is dus 24 en ik ben 34. Nu moet ik ook zeggen dat hij zich niet gedraagt als 24-jarige, maar meer als 16-jarige opstandige puber. De variant andersom, vrouw jonger dan de man, werkt vaak beter... Maar dan nog...

Nogmaals, niet om jou af te vallen, maar op je 13e ben je nog aan de basis bezig. Kijk verder, leef, ontdek en geniet! Zet je niet vast aan een gozer van 23 die over 2 jaar misschien ineens heel andere dingen (samenwonen, trouwen, kindje?) wil dan jij!

Sterkte!

schoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 23:35

ik ben dus echt te jong.. Verdrietig

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 23:48

Op mijn 16e kreeg ik een relatie met een jongen van 26, bleek achteraf geen succes, al hebben we het wel 5 jaar uitgesmeerd.

Inmiddels heb ik weer een vriend met wie ik ook 10 jaar scheel, natuurlijk zijn er wel verschillen, maar nu (22-32) is het minder erg, we werken allebei etc.

Ik kan je niet aanraden om op jouw leeftijd iets met een zoveel ouder iemand te beginnen, ik heb (voor mijn eigen gevoel) door mijn eerste relatie een heel groot stuk van mijn jeugd gemist, en merk ook echt dat ik dat heb gemist.

Sterkte ermee

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 00:14

je zal hem echt moeten vergeten, als je dertien bent zit je echt nog in de fase van net begonnen aan de middelbare school, voorlopig nog bij ouders in huis, geen geld verdienen, je mag nog niet eens stappen enzo. terwijl hij waarschijnlijk z'n wildste jaren er nu wel een beetje op heeft zitten en op zichzelf woont of gaat wonen en bovendien is jullie manier van denken ook heel verschillend. hij zal het over dingen hebben die jij niet intressant vind, en andersom ook.

dus meid, ga op zoek naar iemand van je eigen leeftijd ( een paar jaar ouder mag ook wel ) en vergeet die gozer!

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 00:25

Kijk, alles kan. Maar de kans is heel klein dat het echt wat wordt. En het lijkt er ook niet echt op dat hij jou leuk vindt.
Bovendien ben je nog jong. Hopelijk voel je over een week weer iets anders. Lachen Succes.

schoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 16:15

Vandaag leek er toch iets goeds te zijn Lachen

Ik ging met mijn ouders naar zijn gezin, op bezoek.
Hij was er ook en ik baalde best wel..
Tot we op een gegeven moment samen tv keken en een vriend van hem langs kwam,
die vriend zei; Zozo jij hebt een jonge meid bij je (Beetje melige jongen was dat Clown )
Waarop hij antwoorde: Liefde kent geen leeftijd, maar komt uit je hart

Zou dit wat betekenen?

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:21

het kan best goed gaan, dat ik 14 was ging ik met een jongen van 24, na 3 jaar zijn we ermee gestopt hij ging naar amerika voor school en we zagen mekaar echt nooit meer..
Nog steeds mis ik hem elke dag en hij mij ook (zegt ie)
Ooit hoop ik dat we weer bij mekaar komen maar ja de afstand zit nu in de weg..

Ken ook een meisje van 15 die gaat met iemand van 34, dat is dan wel weer iets te, maar als je ziet hoe verliefd ze zijn.. ze zegge niet voor niets age is nothing but a number..

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:22

Ik denk dat die dat gewoon voor het sarcasme dat zei .. sorry.

schoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 16:24

Maar hij en die vriend lachten er niet om toen hij het zei, hij zei het echt heel serieus..

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:25

Het zou kunnen, maar ik denk het niet.. Je gaat achter elk goed woord iets zoeken. Ik weet hoe het gaat, maar 23 en 13 gaat meestal niet. Probeer hem gewoon uit je hoofd te zetten.
Laatst bijgewerkt door wendely op 03-07-06 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:26

het zou misschien wel kunnen als jij dan b.v 30 bent en hij 40. is het zelfde leeftijd verschil. maar ik vind jou leeftijd nu vooral wat jong. en echt verlieft je bent nu in de pubertijd dus je gevoelens zullen wel wat spelen met jou. maar misschine als je hem weer ziet als je een heel stuk ouder bent dat je het altijd nog kan proberen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:45

schoen schreef:
Maar hij en die vriend lachten er niet om toen hij het zei, hij zei het echt heel serieus..

Zo ken ik er nog een paar Lachen Die kunnen dat zo serieus zeggen maar menen er geen barst van. En zeker als jij wat in die jongen ziet, lijken dit soort dingen veel serieuzer dan wanneer je op een andere manier naar die jongen kijkt.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 20:43

Sjonniej schreef:
schoen schreef:

Zo ken ik er nog een paar Lachen Die kunnen dat zo serieus zeggen maar menen er geen barst van. En zeker als jij wat in die jongen ziet, lijken dit soort dingen veel serieuzer dan wanneer je op een andere manier naar die jongen kijkt.

AMEN! Ik zie ook altijd spoken... *huil* maar het is wel heel vervelend als je je zo voelt en er gewoon niets aan kunt doen! Vroeger zei ik altijd gewoon doorgaan, focus je op andere dingen... Maar nu, ik weet niet wat je moet doen, ik probeer zelf alles en het werkt gewoon niet dus wat ik jou moet adviseren? *snik, die tekst van dat rotliedje wat hier opstaat!* Ik volg dit verder even voor evt. bruikbare tips oid.

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:44

Ik was 14 toen ik mijn man leerde kennen, hij was toendertijd 23...Mijn man heeft zich in het begin erg tegen onze liefde verzet, omdat hij het leeftijd verschil te groot vond. Uiteindelijk hebben we toch een relatie gekregen toen ik 15 was en hij 24. We zijn nu 16 1/2 jaar bij elkaar, waarvan 7 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van 1 1/2. Ik wil je niet aanmoedigen met mijn verhaal, want wij hebben ook onze problemen gekend, maar ik wil er wel mee aangeven dat een relatie met een groot leeftijdsverschil niet onmogelijk is, echt niet. Wij zijn nog steeds dolgelukkig met elkaar (inmiddels 32 en bijna 41) en zijn nu nog heel erg blij dat we toendertijd die stap hebben durven nemen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 11:25

dit is een topic voor JH, maar aangezien TS daar onvoldoende posts voor heeft een slotje.