Lactacyd,wie gebruikt het?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 01:04

Gebruik van gewone zeep is niet goed nee

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 05:09

Ik moest het van mijn moeder gebruiken toen ik nog thuis woonde, maar ik vind het geen fijn spul. Het ruikt zo raar en zoals ze hier zeggen; "if it ain't broke, don't fix it." Haha!

daantjuhhh

Berichten: 26908
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 05:11

Branca schreef:
Gebruik van gewone zeep is dan eigenlijk ook niet goed?
Doe dat zolang ik me herinner....

Nee, gewone zeep is slecht!

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 06:37

Ik heb het niet, maar wil het wel. mijn moeder is hier vel op tegen omdat ze denkt dat ik dit dan voor michiel doe, en ze wil niet dat ik seks heb, zelf wast ze haar k u t ook de hele maand niet, totdat ze ongesteld is Nagelbijten / Gniffelen het zal wel stinken daar.

Anoniem

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 15:39

dessie schreef:
Ik heb het niet, maar wil het wel. mijn moeder is hier vel op tegen omdat ze denkt dat ik dit dan voor michiel doe, en ze wil niet dat ik seks heb, zelf wast ze haar k u t ook de hele maand niet, totdat ze ongesteld is Nagelbijten / Gniffelen het zal wel stinken daar.


Misselijk

SuzyE

Berichten: 995
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Dongen

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:14

dessie schreef:
Ik heb het niet, maar wil het wel. mijn moeder is hier vel op tegen omdat ze denkt dat ik dit dan voor michiel doe, en ze wil niet dat ik seks heb, zelf wast ze haar k u t ook de hele maand niet, totdat ze ongesteld is Nagelbijten / Gniffelen het zal wel stinken daar.


dank u voor deze info?

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:43

als je gewoon gezond bent daar , is wassen met water meer dan voldoende...
pas als je iets mankeerd zou je pas aan iets naast water kunnen denken
maar ook het liefst in overleg met een arts

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 18:10

Dessie schreef:
Ik heb het niet, maar wil het wel. mijn moeder is hier vel op tegen omdat ze denkt dat ik dit dan voor michiel doe, en ze wil niet dat ik seks heb, zelf wast ze haar k u t ook de hele maand niet, totdat ze ongesteld is het zal wel stinken daar.

Jij praat niet zo netjes over je moeder zeg.... Nors opkijken

Maar Unicura zeep zou je als vrouw toch kunnen gebruiken?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 18:14

Puberaal gedrag, zo praat je toch niet over je moeder? En bovendien kan jij niet 24 per dag zien wat je moeder wel en niet doet Knipoog

Ik was me nog wel eens daar met babyzeepvrije wasgel, of is dat ook slecht?

beantsje

Berichten: 9297
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 19:53

nou toch maar even weer on topic, na alle ongewenst intieme details over Dessie's moeder. Misselijk

Hebben we het over de wascreme of over de vaginaaldouche?
Wascreme: ik gebruik de merkloze variant van de Aldi. alles met een lagere pH is goed (beetje zuur dus).

vaginaaldouche; gebruikte ik nooit, totdat ik een aantal keren achter elkaar een schimmelinfectie kreeg.
Toen heeft de ha mij het aangeraden. Een pas beginnende schimmelinfectie krijg je er soms mee weg.
Ik heb het dus een poosje na de schimmelinfecties gebruikt, na de 'daad' omdat je het zure milieu ermee herstelt. Maar nu is alles weer gezond en gebruik ik het niet meer. Hoewel het op zich wel lekker fris voelt. Maar een goeie *** is toch behoorlijk zelfreinigend.

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 11:45

Ik gebruik het ook regelmatig... geloof niet zo in die fabels van slecht voor evt zwangerschap etc....

anyway gebruik het vooral na het zwemmen in natuurwater en als voor en na de seks, voel ik me toch wat frisser..

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 12:56

Branca schreef:
Maar Unicura zeep zou je als vrouw toch kunnen gebruiken?



Nee, in je vagina leeft een heel mileu van bacterien (die daar horen overigens!!!) en daar moet je niet te veel met zeepjes rommelen. Die bacterien houden de boel daar juist schoon.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 13:23

las je de vaginale douche vaker wilt gebruiken kun je het toch ook zonder dat spul doen , dus met alleen maar water.....

maar is het echt zo slecht elke dag de wasemulsie te gebruiken? voel mezelf zo vies als ik h3et niet doe......

Touwladder
Berichten: 57
Geregistreerd: 17-07-06

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:29

Mijn doos heeft dr eigen emulsie Pling Gerloof dat dat voldoende is. Daarnaast met dit warme weer en de smerige dixies op menig feest heb ik babydoekjes bij...de vochtige ongeparfumeerde van natusan.

Zoals ik al eerder las ben ik ook tegen parfum in die lactacyd troep. Als ik parfum in die regio wil spuit ik er zelf wel wat Chanell tussen Tong uitsteken

Urielle

Berichten: 50076
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 14:31

Denkt even aan de geur die de combi doos+Chanel no 5 oplevert en gaat over haar nek Haha!

cecieltje

Berichten: 471
Geregistreerd: 27-06-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 16:52

het werd mij aangeraden door de huisarts na een schimmelinfectie. Dus sindsdien gebruik ik het. Ik had eerst de schuim maar nu de wasemulsie, omdat de schuim er niet meer was. Ik ben er eigenlijk wel zeer tevreden over en voel me schoner vooral nadat ik ongesteld ben geweest of met deze warme dagen.

Touwladder
Berichten: 57
Geregistreerd: 17-07-06

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:13

Urielle schreef:
Denkt even aan de geur die de combi doos+Chanel no 5 oplevert en gaat over haar nek Haha!


En bij Madamoiselle van Chanel? Haha!

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 17:51

bakkie schreef:
las je de vaginale douche vaker wilt gebruiken kun je het toch ook zonder dat spul doen , dus met alleen maar water.....

maar is het echt zo slecht elke dag de wasemulsie te gebruiken? voel mezelf zo vies als ik h3et niet doe......


Dat zit echt tussen je oren hoor Tong uitsteken Je vagina is zo'n beetje de enige plek op je lichaam die niet dagelijks blootstaat aan de buitenwereld. Dus aan dingen die daar niet thuis horen.
Met water spoel je ook alle nuttige bacterien weg die je vagina beschermen tegen bijvoorbeeld schimmelinfecties. Dus hoe vaker en grondiger je wast, hoe makkelijker het voor de schimmel wordt om daar een gezellig huisje te maken.
Je eco systeem daar is prima geregeld, als je alleen het buitenste ekle dag met een washandeje en lauw water wast is dat ruim voldoende en dat geeft (naar mijn idee) ook een lekker schoon en fris gevoel.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 20:37

Qimm schreef:
bakkie schreef:
las je de vaginale douche vaker wilt gebruiken kun je het toch ook zonder dat spul doen , dus met alleen maar water.....

maar is het echt zo slecht elke dag de wasemulsie te gebruiken? voel mezelf zo vies als ik h3et niet doe......


Dat zit echt tussen je oren hoor Tong uitsteken Je vagina is zo'n beetje de enige plek op je lichaam die niet dagelijks blootstaat aan de buitenwereld. Dus aan dingen die daar niet thuis horen.
Met water spoel je ook alle nuttige bacterien weg die je vagina beschermen tegen bijvoorbeeld schimmelinfecties. Dus hoe vaker en grondiger je wast, hoe makkelijker het voor de schimmel wordt om daar een gezellig huisje te maken.
Je eco systeem daar is prima geregeld, als je alleen het buitenste ekle dag met een washandeje en lauw water wast is dat ruim voldoende en dat geeft (naar mijn idee) ook een lekker schoon en fris gevoel.



nou naar mijn idee stink ik dan Clown
erg he......

maar die vaginale douche met alleen water is wel een goed idee....dus niet met die zooi maar alleen water.......water kan nooit kwaad

mirl
Berichten: 211
Geregistreerd: 13-07-05

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:32

LiSSy schreef:
dat spul wat bij die vaginadouche zit is speciaal afgestemd op te zuurgraad van je vagina, dus lijkt me niet dat die daar dan door verstoord wordt.
ik gebruik het ook niet heel regelmatig, 1x per maand ofzo.


ik heb vanmezelf een verstoorde zuurtegraad.. zou het misschien helpen om het te gaan gebruiken zodat het weer op pijl komt?

Smystique

Berichten: 1423
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:41

Citaat:
het werd mij aangeraden door de huisarts na een schimmelinfectie


vind toch dat huisartsen eens één olijn zouden moeten trekken de een beveelt het aan, de ander juist af

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:47

Smystique schreef:
Citaat:
het werd mij aangeraden door de huisarts na een schimmelinfectie


vind toch dat huisartsen eens één olijn zouden moeten trekken de een beveelt het aan, de ander juist af


Dat is met alles, met alle medicijnen etc... iedereen houdt er toch zijn eigen ideeen op na...

Smystique

Berichten: 1423
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 16:58

Klopt, maar toch zou er meer lijn in moeten zitten aangezien sommigen echt helemaal tegenover elkaar staan.

de één zegt dat het juist schadelijk is, de ander beveelt het aan.

tis overigens niet voor niets uit de handel toch?

0riantje0
Berichten: 540
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Lactacyd,wie gebruikt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:29

Ik gebruik ook de wasemulsie een aantal keer in de week..!! Goed spul..!!