Hey, Over het algemeen valt het heel erg mee! Ik liet het elke 6 tot 8 weken doen maar het ligt eraan wat je laat behandelen. Misschien dat het de eerste keer wat pijn doet of gevoelig is omdat ze misschien veel weg moeten halen maar naar mate je vaker gaat zal het reuze meevallen. Succes in elk geval!!
Wat moet er gedaan worden? Een basisvoetverzorging vind ik persoonlijk heerlijk. Het behandelen van eeltpitten, ingegroeide teennagels etc. kan wel even gevoelig zijn.
van die (ik weet niet hoe het heet wij noemen het ekstersogen) weg laten halen en eelt weg laten halen. maar omdat ik nogal snel blaren heb is heel mn eelt kapot zegmaar. naja t is nu ook niet prettig maar het zal er vast beter op worden
Het eelt zou niet zeer moeten doen, evt. vraag je of ze het niet met de frees maar met de handvijl willen doen, dan weet je ook zeker dat ze niet per ongeluk te veel weghalen. Eksterogen kunnen wel zeer doen met weghalen, ligt eraan hoe diep het zit en hoe ze het aanpakken.
Ik heb ook wel eens een eksteroog weg moeten laten halen en heb hier geen pijn aan gehad. Verder zou het weghalen van eelt geen pijn moeten doen. Het kieteld bij mij eerder dan dat het pijn doet.
Ik ga toevallig vandaag weer een afspraak maken om m'n voetjes te verwennen.
de pedicure komt om de twee maanden ofzo bij ons thuis maar ik laat mijn voeten al een tjidje niet meer behandelen omdat ik het niet zo leuk vind en dat liever zelf doe.. Maar pijn doet het niet echt! alleen als ze met zo een scherp pinnetje tussen je nagel zitten,brr!
Licht heel erg aan de pedicuren, ik heb bij verschillende geweest, sommige waren echt *** maar eentje was helemaal perfect, dus het is denk ik even afwachten