Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrankavdT schreef:Toen ik een beugel kreeg heb ik ook 2 tanden moeten laten trekken. Afgezien van het feit dat ik tot mijn 18e superschrik voor de tandarts heb gehad, was het trekken ook geen pretje. Als ik die tandarts van toen nog eens ooit tegenkom... wat een beul was dat zeg, een slager was er niks bij.
Na het trekken gingen we naar huis en heb toen ff op de bank gelegen. Na een uur die proppen uit mn mond en toen viel ik flauw, wat eigenlijk superlekker was op dat moment. Ben verder niet misselijk geweest ofzo. Eten ging na een dag ook weer redelijk.
Sinds een aantal jaar hebben we een nieuwe tandarts, echt een supervent. Sindsdien ga ik voort met plezier naar de tandarts, en hij is de enige die ooit nog tanden mag trekken bij mij!
Daantje1981 schreef:_Cubby_ hoeveel tanden moet je laten trekken dat j er 3 keer heen moet?
Citaat:Ik heb er de 1e keer heb ik 4 tanden laten trekken en nu was ik laatst bij de ortho en toen vertelde de fijne man dat ik er nog 4 of 6 moet laten trekken, want het gaat allemaal niet vanzelf, dus gister heb ik er 2 laten trekken en dan na de vakantie die andere 2.
Dus dan heb ik er in totaal 8 moeten laten trekken
Happiness schreef:Ik heb totaal 9 tanden moeten laten trekken.
Heb 4 keer moeten komen
regelrechte ramp.
ik vond het doodeng en vond het heel pijn doen.
Bloede als een gek.
Maar niet echt bijwerkingen.
Vond het wel jammer dat alleen de allerlaatste keer niet echt pijn deed.
Daantje1981 schreef:Citaat:Ik heb er de 1e keer heb ik 4 tanden laten trekken en nu was ik laatst bij de ortho en toen vertelde de fijne man dat ik er nog 4 of 6 moet laten trekken, want het gaat allemaal niet vanzelf, dus gister heb ik er 2 laten trekken en dan na de vakantie die andere 2.
Dus dan heb ik er in totaal 8 moeten laten trekken
8????? Dat zijn er wel heel veel???? Dit is inclusief je verstandskiezen ofzo???