teleurgesteld.........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

teleurgesteld.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 22:03

hoi bokkers,

ik moet jullie even mijn kinderachtige verhaal kwijt..........

gisteren was ik jarig.
maar niemand die eraan dacht.slechts 2 telefoontjes(mijn vriend en een tante)en ook slechts 2 kaarten,van die tante en mijn schoonmoeder.
ik heb een grote familie en veel vriendinnen,maar iedereen schijnt me te zijn vergeten.
geen telefoontje,geen kaartje,helemaal niks.
oke,ik ben al 20 geworden(en dit klinkt best kinderlijk)maar ik stuur altijd wel een kaartje of ik bel even.
natuurlijk zijn mijn ouders en zusje me niet vergeten,maar het zit me behoorlijk dwars dat verder niemand eraan gedacht heeft.

komt er ook nog bij dat ik na mijn leuke ruiterbewijsweekend(waarvoor ik geslaagd ben)thuiskwam,en dat mijn kat zonder mijn weten ingeslapen was,en ik die op mijn verjaardag naar het dierencrematorium moest brengen.
ik had toch nooit kunnen denken,dat ik vrijdag wegging en haar nooit meer zou zien.
het ging niet helemaal lekker,maar niet zo slecht dat ik had moeten verwachten haar nooit meer te zien.

bah sorry voor het kinderachtige verhaal,maar ik moest het er wel even uitgooien.............een rotverjaardag en mijn kat kwijt.........

_Christine

Re: teleurgesteld.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:06

Dat is wel vervelend zeg..

iig feliciteer ik je dan nog maar een keer Ach gut

Wel raar dat niemand iets heeft laten horen zeg Ach gut

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:07

Jeetje.. sorry hoor, maar ik vind het helemaal niet kinderachtig Het is een k u t streek tenzij ze een verrassinsfeest ofzo hebben ...
Maar dan is het nog k l o t e dat ze niks van de kat verteld hebben Ach gut Dat valt niet goed te praten
Sterkte en nog Gefeliciteerd Kusje

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 22:09

mijn vader zegt dat ze mijn weekend niet wilden verknallen,omdat het toch onvermijdelijk was.........ik ging op voor de 2e keer,en ze waren bang dat ik dan zou zakken

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:11

Jeetje, je hebt inderdaad een rotdag. Scheve mond

Meid, van harte gefeliciteerd (zowel met je verjaardag als je ruiterbewijs)!
En gecondoleerd met je kat. Maar daarvan snap ik wel dat ze je het niet verteld hebben tijdens je weekend, dan was je weekend verpest, had je misschien naar huis gewilt en was je niet geslaagd door het verdriet...Het is cru als je thuiskomt, maar wel het beste voor je katje. Lachen

Iig nog een fijne verjaardag (tja, voor zover dat gaat Scheve mond ), en ik vind ook best dat je je vriendinnen er aan mag helpen herinneren dat ze je vergeten zijn. Durf je dat niet direct te zeggen, feliciteer hen dan ook niet op hun verjaardag, en als ze er naar vragen, zeg je; "tja, je bent de mijne tenslotte ook vergeten!".

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:11

Ik kan me ook voorstellen dat je teleurgesteld bent hoor! Lijkt me ook niet leuk als mensen nog te beroerd zijn om even wat te laten horen... Ik ben 19 en kijk nog steeds altijd erg uit naar mijn verjaardag, dat is toch leuk? Het is tenslotte maar 1 dag in het jaar!

Alsnog gefeliciteerd! Vriendjes zijn?

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:13

Dit is echt niet kinderachtig hoor.. ik zou me ook echt poedersuiker voelen. Ach gut

wat erg man, je kat zo wegbrengen op je verjaardag. Gecondoleerd. Ach gut
Leuke vrienden dan ook zeg

Iig van mij gefeliciteerd! Kusje

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 22:30

dank jullie wel Lachen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:34

Mocca schreef:
Jeetje, je hebt inderdaad een rotdag. Scheve mond

Durf je dat niet direct te zeggen, feliciteer hen dan ook niet op hun verjaardag, en als ze er naar vragen, zeg je; "tja, je bent de mijne tenslotte ook vergeten!".

Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd Verward Zeg het ze gewoon dat is het beste denk ik Ja

Zullen we met zun allen eens voor je gaan zingen dan ? Haha!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 22:36

joepie Haha!
nou ik ben niet helemaal eerlijk geweest,ik ben met mijn ouders en zusje wat wezen eten,en het aziatische serveerstertje zong happy birthday en stak een sterretje in mijn dessert,dus dat was dan toch wel leuk hoor

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:37

Pfoe wat lijkt me dat rot als al je vriendinnen je verjaardag vergeten. Bedank ze binnenkort eens voor het kaartje dat je hebt gehad Haha!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 22:39

dat is wel een goeie Tong uitsteken
nouja ik denk haast dat het een rottige samenloop van omstandigheden is hoor,want er is helemaal geen ruzie ofzo........

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:40

Charos schreef:
Pfoe wat lijkt me dat rot als al je vriendinnen je verjaardag vergeten. Bedank ze binnenkort eens voor het kaartje dat je hebt gehad Haha!

Heel goed idee Ja

Voor TS Haha!
Afbeelding

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:47

Ik vind het niet kinderachtig ! Als mijn verjaardag vergeten zou worden zou ik me ook behoorlijk poedersuiker voelen en van je kat, gecondoleerd Ach gut
Go jij! Go jij! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en met het halen van je ruiterbewijs Go jij! Go jij!

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:49

Go jij! Go jij! Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag en het halen van je ruiterbewijs! Go jij! Go jij! Ik hoop dat wij bokkers het weer een beetje voor je goed maken.

Ik was vorig jaar niet in NL met mijn verjaardag maar in Australië, was echt fantastisch maar je mist je familie wel op zo een verjaardag en ik voelde me wel rot dat bijna niemand me had gemailt of iets had laten horen. Dit jaar was ook iedereen het spontaan vergeten en werd op het gezamelijke feest van mijn broertje en mij (we schelen 2 jaar en 3 dagen dus vieren het vaak samen) vooral hij gefeliciteerd.
Ik snap dat je denkt dat het kinderachtig overkomt maar ik begrijp heel goed dat je er een naar gevoel van kan krijgen!

Maar ik wens je nog een hele fijne verjaardag, voor zolang het nog duurt! Clown

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:59

Go jij! Go jij! Meis, alsnog van harte gefeliciteerd! Go jij! Go jij! Volgend jaar gewoon een week van tevoren subtiele hints op vrienden en familie loslaten. Of het gewoon vieren en mensen dat laten weten. Ik ben zelf niet zo'n fan van mijn eigen verjaardag, maar als ik heel eerlijk moet zijn zou ik wel erg depri worden als niemand er aan zou denken (en ik ben 33).

En gecondoleerd met je kat. Ik kan me de gedachtengang van je vader wel voorstellen, alleen wel erg zuur dat je je kat notabene op je verjaardag naar het crematorium moest brengen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 07:49

dank jullie wel voor de lieve berichtjes,dat scheelt al een hele hoop Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 10:40

He jeetje dat is inderdaad heel vervelend.
En zeker geen kinderachtig bericht dat je hebt geplaatst hoor Knipoog

Veel sterkte met het verlies van je kat.
Maar alsnog ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag en het behalen van je ruiterbewijs!!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:22

Hoe oud je ook wordt, niemand vind het leuk als zijn of haar verjaardag wordt vergeten.
Ik ben dit jaar mijn eigen zus notabene vergeten, een week later kwam ik erachter en heb haar alsnog gebeld om d'r te feliciteren en mijn excuses aan te bieden.
Ze zei wel dat ze het niet erg vond, omdat ze het toch niet vierde, maar ik weet zeker dat ze mijn telefoontje kon waarderen.
Zeg het gewoon tegen je vrienden en familie, ze mogen best weten dat het voor jou belangrijk is.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:45

Ook al was je gisteren jarig...:

Lang zal je leven, lang zal je leven, lang zal je leven in de glorie, in de glo-ri-a, in de glo-ri-a....
Hieperderpiep... HOERA, Hieperderpiep HOERA, Hieperderpiep HOERA!!!
GEFELICITEERD! Haha!

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:48

*zingt mee met Ylana*
Alsnog: PROFICIAT!! Go jij! Go jij!
Groetjes, mij

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:50

Echt banketstaaf allemaal hoor maar wat je kan doen is zo,n kaart kopen waar op staat bv ojee te laat, of verjaardag vergeten en die met jou naam ondertekenen en dan sturen naar die gene waarvan jij niet zou verwachten dat ze het zouden vergeten.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:51

Ik kan best begrijpen dat het een beetje rot voelt, dat is helemaal niet kinderachtig. Al helemaal omdat je er ook nog wat vervelende omstandigheden bij had. Ach gut

Ga iets doen waar je vrolijk van wordt. Lachen Koop iets leuks, of ga iets gezelligs doen. Dat scheelt vast al een stuk.
Je kunt ook een feestje houden met je vriendinnen. Ze worden dan weer aan je verjaardag herinnerd en dan kunnen ze het overdoen. Lachen

*edit: verhaardag? Nagelbijten / Gniffelen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 11:52

Gefeliciteerd met je verjaardag en je ruiterbewijs en gecondoleerd met je kat.. jammer dat het zo gelopen is, kijken of bokt het een klein beetje kan compenseren Lachen

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 12:02

Dat is idd een rotdag zeg..
Go jij! Go jij! Anyway.. Gefeliciteerd! Go jij! Go jij! Ik zing ook gezellig mee met Ylana Haha!