Papierwerk na aanrijding?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce1984

Papierwerk na aanrijding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 12:58

Hoi hoi,

Bijna vijf weken terug ben ik aangereden door een auto, zelf was ik de voetganger, maar het was niet bij een zebra pad.
Het was eigenlijk m'n eigen schuld, maar het schijnt dat de wet toch zegt dat je schuldig bent als automobilist.

Maar hoe ging dat bij jullie met al dat papierwerk van de verzekering etc.?

Na de aanrijding ben ik naar het ziekenhuis gebracht, ik was niet in staat om meteen vragen te beantwoorden op de plaats van het ongeluk want ik werd gereanimeerd en was buitebewust zijn etc.

Maar goed hoe ging bij jullie al het papierwerk, proces verbaal etc.?

Gelukkig had ik verder weinig letsel, ja een blauwe knie die niet meer blauw is inmiddels en wat wondjes waarvan ook het een en ander gehecht moest worden, heb er ook een gescheurde kruisband aan overgehouden graad 2.
Daar heb ik nu fysio voor en sinds vandaag geen krukken meer.
Heeft ook iemand daar ervaring mee, zou ik leuk vinden om te delen.
Ik moet 1 a 2 keer naar de fysio per week, hoe ging dat bij jullie?

En na hoeveel tijd kon je weer paardrijden, dat is natuurlijk DE vraag Haha!

Joyce1984

Re: Papierwerk na aanrijding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 12:39

Is er nooit iemand aangereden?

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 12:47

jah ik ben wel aan gereden... maar heb er weinig mee temaken gehad, ik zat namelijk achter op de scooter en werd helemaal gek van al die mensen die naar me toe kwamen en me zo zielig vonden ..ik dacht alleen maar k heb pijn laat me met rust!.. toen had ik me zus gebelt en heeft zei verder alles geregeld...qua persoonlijke gegevens enzo.. Dus heb geen tips ofzo..en ik heb/had een zwaargekneusde knie ik heb 3maand niet kunnen rijden om dat t niet mocht Boos!

Successs!!!

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:52

Ik weet niet hoe dat gaat omdat jij een voetganger was.Ik ben zelf op een andere auto gereden Clown Daarvoor heb je papieren dan moet je invullen waar het is gebeurt, hoe hard je gaat, of je gordel om had enz. En een tekening maken hoe het is gebeurt.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:23

Hoi, als het goed is, heeft de politie al het één en ander op papier gezet, als die er tenminste bij was, wat ik wel aanneem, want het was een aanrijding met letsel. Je zou het politiebureau kunnen bellen, om te vragen hoe het precies zit, en misschien is er een bureau slachtofferhulp in je buurt, daar kun je ook inlichtingen krijgen. Succes en beterschap!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:24

Joyce1984 schreef:
Hoi hoi,

Bijna vijf weken terug ben ik aangereden door een auto, zelf was ik de voetganger, maar het was niet bij een zebra pad.
Het was eigenlijk m'n eigen schuld, maar het schijnt dat de wet toch zegt dat je schuldig bent als automobilist.

De automobilist is in dit geval dus niet schuldig, maar financieel aansprakelijk, de schuldige ben en blijf jij Knipoog

ik weet verder ook niet hoe het allemaal werkt Bloos