bloedverlies tussen de regels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

bloedverlies tussen de regels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 22:06

Heb ik weer Scheve mond .
Ik neem nu al de pil *even denken* geloof een maand of 8 ondertussen?
Heeft altijd goed gegaan, tot twee maanden geleden, toen ik plots een week na mijn ongesteldheid weer licht bloedverlies kreeg.
Eerste maand eens afgewacht, ik was een keer wat later met mijn pil in te nemen dus misschien lag het daar aan.
Maar de volgende maand, een week na mijn echte regels, weer van hetzelfde. En ik heb 100% zeker op tijd alles ingenomen. Dus toen maar naar de dokter, die vraagt als het zo wat meer bruin bloed was. Ja vertel ik. Dan zal het wel aan de pil liggen, die is te licht. Ik kreeg een nieuwe voorgeschreven, maar moest voor de zekerheid nog eens langs voor een echografie. Omdat ik in het verleden vaak last had van zeer pijnlijke buikpijn tijdens de regels(toen eigenlijk nog, al was het met het nemen van de pil toch wat verminderd), wilde ze zeker zijn dat ik cysten had. Onderzoek laten doen, op de echografie zag alles er normaal uit.
Dus zal het wel aan de pil liggen. Ik heb nu micro30 gekregen. Een week geleden heb ik mijn eerste pil gepakt. En je raadt het nooit, het spel begint weer! Het is nog niet echt bloed, meer een beetje bruine afscheiding, maar zo is het de vorige keer ook begonnen, tot een enkele dagen later escaleerde tot echt bloedverlies.
Ik baal dus flink, aangezien ik enkele weken voor mijn vakantie naar Italië sta en ik die ***regels wel even kan missen.

Zal het nu zijn dat deze pil niet werkt, of mijn lichaam zich nog moet aanpassen(de eerste keer dat ik de vorige pil nam heb ik ook een hele maand met mijn regels gezeten)? Of misschien weer stom van mezelf. Heb zaterdag crimineel laat geslapen, en aangezien ik mijn pil anders morgenvroeg pak was het nu vroege middag. Maar in het verleden heb ik ook wel eens mijn pil uren na het voorziene uur genomen zonder dat er problemen waren, en daarbij was dat zaterdag en heb ik nu(maandagavond) pas weer de eerste verschijnselen. Zal zeker weer een reisje richting dokter worden vrees ik Scheve mond .

Theake

Re: bloedverlies tussen de regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:19

waarschijnlijk zal ze ook te licht zijn denk ik ?

Zou geen andere verklaring weten

snoeske

Re: bloedverlies tussen de regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:23

ik heb vaak bruinbloed verlies na mn menstruatie, niks ergs aan denk