Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:Toen ik met mijn vriend naar de huisarts ben geweest was er een vrouwelijke arts. Iig iemand anders dan die ik normaal heb (2 mannen). Dat is allemaal heel leuk en rustig gegaan toen. Hebben een heel gesprek gehad met haar en m'n vriend over hoe of wat en hoe we er tegenover stonden enzo. Dat viel mij alles mee. Ze heeft toen ook verteld over de bijwerkingen en dat als er iets was ik moest bellen. Nu is het zo dat die vrouw dus verder niet mijn arts is en daar normaal ook niet aanwezig. Mijn 'eigen' dokter was aan de telefoon zo kortaf en had zoiets van kijk het even aan. M'n vriend heeft een paar weken nadat ik gebeld had opgebiecht dat hij de dokter daarna ook nog heeft opgebeld omdat ie het niet vond kunnen dat ik zo afgepoeierd was. Hij heeft toen ook gevraagd hoe of wat en te horen gekregen dat het de bijwerkingen kan zijn en dat dat na 3 maanden over moet zijn. Nu zijn de 3 maanden bijna voorbij, maar over is het nog niet... Misschien dat ik dan morgen toch maar even de dokter moet bellen..