Haarverf mislukt, oververven (door kapper)?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Haarverf mislukt, oververven (door kapper)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 18:56

Al jaren verf ik mijn haar via kleurtjes uit de winkel.
Dit keer een leuke kleur donker bruin met een beetje bronze streepjes.
Naja bruin is dus rood, maar oké ik dacht het staat me wel.
Doordat ik een beetje geschrokken was heb ik de streepjes uitgesteld en dus net laten doen.
Streepjes zijn dus echt lichtblond en heb ze sowieso al 10 minuten eerder eruit gewassen.
Ook zien ze er niet uit, terwijl het normaal niet goed gaat.

Ik wil dus morgen naar de kapper gaan, maar vraag me af of dit wel gaat? Het is pas vandaag geverfd met die streepjes.
Ik ben sowieso bang dat het lichter moet dan me eigen kleur en dat wil ik sowieso eigenlijk niet (maarja liever dan voor banketstaaf staan)
Ook ben ik bang dat ze het gaan ontkleuren (wordt het dan ooit nog wel mijn eigen kleur?)
Ik ben nu best wel bang en hoop echt dat er nog wat aan te doen is!

lorelei

Re: Haarverf mislukt, oververven (door kapper)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:00

als ze het gaan ontkleuren krijg je wel je eigen kleur terug.dat gaat net als bij verfen,het moet eerst uitgroeien voor je je eigen kleur terug hebt.klopten de kleuren wel die in het doosje stonden?
ik kleur mn haar ook altijd met kleurtjes uit de winkel en heb dit ook nog nooit gehad.

leliadeidre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 19:03

Hmm waarschijnlijjk wordt het wel ontkleurd ja of als je het donkerder wil hebben kan het der over heen, maar als het ontkleurd woord is het ook geen ramp hoor. heb je lang haar?? nnouja op het moment dat je haar gewoon weer groeit wordt dat gewoon je normale haarkleur dus als je kort haar hebt heb je snel je normale haarkleur weer en als je kan uitleggen aan de kapper wat je normale haarkleur is kunnen ze dit na de ontkleuring gebruiken om weer te verven zodat je der niks van ziet.
Succes der mee!! Ach gut

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 19:10

Ja de goede kleur zat erin. De verpakking was nog helemaal dicht en heb het ook gecontroleerd.
Oké ik dacht dat ontkleuren een ramp was Haha!
Ik ben vorige week net naar de kapper geweest en het komt niet over mijn schouders heen dus het is middenlang.
Ik heb zelf donker blond haar, maar ben het een beetje zat en zou een mooie bruine kleur willen eigenlijk.
Dankje kan ik hard gebruiken voel me echt zwaar poedersuiker!!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 20:07

Mijn haar is gisteravond ook heel anders geworden dan dat het moest worden Boos! Ik had middengoudblond van Guhl, een tint lichter dan ik normaal heb, maar het is donkerder geworden. Het lijkt wel chocoladebruin Boos!
Morgen maar even naar de drogist, kijken wat zij ervan zeggen. En een klachtenbrief naar Guhl. Ben echt woest, nu moet ik het wéér verven, terwijl mijn haar al een stuk droger aanvoelt...

avanoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:04

met head&shoulders wassen direct nadat je het hebt uitgespoelt, werkt perfect!

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:36

Dat ontkleuren is heel slecht voor je haar dus als het ff kan niet doen. Anders je haar heeeeeeel erg verwennen met masker, conditioner en olie.

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 16:56

Ja maar moest het eerst föhnen dus kon het niet direct wassen en had ook geen head en shoulders Scheve mond

Ja dat het heel slecht is dat wist ik wel ja Scheve mond Masker doe ik sowieso elke week Lachen

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:20

Als je echt gaat ontkleuren moet je je haar echt heel erg verwennen met om de dag een masker en elke keer met wassen niet teveel wassen maar juist conditioner erin laten trekken. En olie zoals kokos of olijf ofzo.

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 20:09

Ik heb een keer blonde plukjes laten verven, dit was ook mislukt(waren veel te grote plukken het zag er niet uit Nagelbijten / Gniffelen ). Ik heb het gelijk gezegd en toen hebben ze het overgeverfd met mijn eigen haarkleur.