IK denk ook een pukkeltje. Misschien wel handig om even naar de dokter te gaan, je oren (binnenin) is dichtbij je hersenen. Ik heb zoiets ook wel eens gehad en kreeg toen Bactroban voorgeschreven (antibiotica-zalfje).
Ik denk ook een pukkeltje als ik het zo hoor, ik had er ook 2 een tijdje geleden, en dat deed ook flink pijn! Maar ze zijn nu al weer weg, en dat gaat ook best wel snel
Het kan ook zo'n grote rare puist zijn wacht even vragen aan me moeder hoe het heet.. Het heet een steenpuist. Dat is egwoon een puist maar dan wat groter, doet ook zeer als je er op drukt enz. je meot het gewoon goed schoon houden!
Heb ik ook, mijn moeder en oma, zijn allergisch voor zoiets van oorbellen ofzo, en hebben dat ook, ik heb precies het zelfde dus denken ze dat ik dan ook wel allergisch zal zijn, soms is het een puistje, anders is het zo'n bobbeltje.
ik heb dat ook... als ik me gaatjes doorprik dan zit er binnen een 30 seconden al een soort pit in... echt heel raar.. maar het verdwijnt bij mij wel gewoon vanzelf
is helemaal gevult met vocht bij mij.. probeer er zovaak mogelijk op te drukken.. totdat hij eindelijke open springt..| komt allemaal vocht uit.. en dan is de bult weer weg..
Ik heb het ook weleens, heel pijnlijk en je denkt echt dat er een enorme knobbel in je oor zit. Wat niet zo is. Meestal is het een puistje of een grote pukkel in jou geval.