Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Het is ff een paar daagjes vervelend, maar niet meer dan dat! Succes!! Ik vond de behandeling zelf 'enger'.                                                         
 Voelde gewoon vreemd aan als je zolang met een wij open mond moet zitten.

chickey schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb het al ondergaan gelukkig maar ik snap niet zo goed wat hij met me zenuw heeft gedaan? Heeft hij die eruit gehaald? Heb namelijk niks gezien behalve heel veel verschillende boortjes..
Overigens gaat het met de pijn aardig goed
 Met die boortjes en stiftjes.
                                                          Pam schreef:mn vriend heeft m gehad. Na 3 weken nog last
 Agh ik heb er nog geen last van en hoop dat het zo blijft 

Roosmarijn schreef:Het viel mij 100% mee en normaal ben ik geen watje hoor maar kom niet niet aan mijn kiezen en tanden, dan ben ik dus wel kleinzerig.

Nou daar zou ik echt niet aan moeten denken hoor! Maar zoals jij het na verteld lijkt het allemaal wel mee te zijn gevallen 

)chickey schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb het al ondergaan gelukkig maar ik snap niet zo goed wat hij met me zenuw heeft gedaan? Heeft hij die eruit gehaald? Heb namelijk niks gezien behalve heel veel verschillende boortjes..
Overigens gaat het met de pijn aardig goed

WAT een pijn had ik zeg ik kon de hele dag wel door janken, terwijl ik echt niet kleinzerig ben 

) 
squitward schreef:Iedereen die tegen mij zegt dat hij een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan zeg ik altijd tegen: WEES BLIJ!!!