Slapeloosheid... wat te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dydy

Slapeloosheid... wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 01:57

Jup jup jup..
ik heb er nu heeeel erg last van en wordt er niet goed van .. weet iemand wat ik hieraan kan doen ?

Clauwtje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:12

Misschien een rustig muziekje opzetten en het gewoon proberen.Ik slaap de laatste tijd ook slecht,dan blijf ik net zo lang wakker tot ik moe begin te worden.Maar daar schiet je weinig mee op.Warme melk enzo kan je ook proberen,maar dat werkt bij mij igg niet.Succes met proberen te slapen.

oestinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:15

Niet denken dat ik zweverig ben... maar ga eens naar een new age winkel en vraag of ze voor jou een steentje hebben wat de slaap bevordert! In de meeste winkels kunnen ze de stenen testen, of de steen daadwerkelik goed voor je is. Zowiezo werkt het als je een rozekwarts naast je bed neerlegt, dit geeft een stuk rust en bevordert het slapen.

freespirit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:22

sinds ik alleen nog caffeinevrije koffie drink, slaap ik weer !!!

oestinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:26

Is ook een goeie, Freespirit!

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 02:27

Rustige muziek opzetten, lekker gaan liggen en ogen dicht.
Ik lig ook lang wakker.. Dan lig ik te piekeren, of over onzin te denken of zo, en als ik muziek aan zet, slaap ik zo!

Borivage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 07:23

Ik ben wel een kruiden heksje maar niet het zweverige typje hoor, maar wat je kan proberen zou je toch nog problemen krijgen met slapen omdat nu je lichaam erg gaat afkicken van de cafeine (duurt wel even) ga je hoofdpijn en hartkloppingen krijgen. Probeer een uurtje of 2 voor je naar bed gaat een hele warme douche te nemen en niet koud afdouchen, neem een kopje kamille of vanille thee (Afternoon spirit van pw kan ook ) ga een boek lezen en concentreer op je ademhaling (over je buik ademenen) zorg dat je slappkamer niet te warm of te koud is maar lekker fris en donker juist geen muziek aan want daar ga je op concentreren en slapen maar, lukt het dan niet, ga rechtop zitten en probeer te mediteren maak je gedachten leeg probeer te visualiseren (andere dingen zien met je ogen dicht) dan val je vanzelf in een hele diepe en rustige slaap als je klaar bent

Zonnebloem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 07:43

probeer niet wanhopig om toch te kunnen slapen want dan lukt het helemaal niet.
Idd muziekje aan ogen dicht en gewoon lekker liggen, daar rust je ook al van uit. Succes ermee.

Dydy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 08:18

Hoi!
Om half 3 lag ik eindelijk te slapen maar nukan ik weer niet verder slapen ..
Maar goed..
ik drink niet tot weinig dingen wat caffeinne bevat ( drink al helemaal geen koffie)
Ik heb ook al warme melk enzo geprobeerd werkt niet zelf zo een gore slaap thee werkt niet..

Ik douche nooit heel heet .. mijn lichaam kan daar niet tegen wegens iets wat er vroeger is gebeurd..
thee kan ik wel eens proberen ..
Boeken lezen ohhh..
dat vind tik zoo saai ..
maarja als het helpt

Borivage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 08:32

Gewoon alles proberen wat niet te inspannend is, oh ja kwee nie of je rookt maar als je dat doet probeer dan niet te roken net voor je gaat slapen want dan gaat je hart te keer en blijf je langer wakker......... je kunt ook een ander iets proberen als het echt niet lukt.

Een dromen kussentje maken.
Dan zul je even op mijn prive site moeten kijken hoe dat moet en wat je nodig hebt.....

http://groups.msn.com/MysticsandMagic/m ... agic.msnw.

Gaat over hekserij en dergelijke (Echt niet zweverig maar staan veel goede tips op over vele dingen)

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 08:35

Ik sliep best onrustig, snachts paniek en slaapwandelen enz. Bij mij heeft valdispert voor de nacht heel goed geholpen. Het is homeopatisch en na een paar dagen gebruiken ben ik er weer mee gestopt.

Dydy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 08:46

nope ik rook ook niet!
ik zal even rond neuzel op je site
@ nadina Valdispert ken ik wel.. hielp in het verleden ook niet echt bij mij ..

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 10:42

Koop een paars kussensloop en een edelsteen een amethist en je slaapt als een roos.

djodjodjo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 10:44

Een ander (bed/) matras... Heeft mij echt super geholpen. Ik slaap nu altijd binnen 10 minuten, terwijl ik eerst meestal een half uur tot uur wakker lag..

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 10:49

een rozekwarts maakt je innerlijke kind wakker en Zorgd voor creative ideèn dus dat zou mijn keus niet zijn. Dan ga je alleen maar nadenken.

2misty2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 10:56

Doe een paar druppels lavendel olie op je kussen misschien werkt het!