Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mallemeid schreef:bij deze een schuilaccount... ik vind dit toch wel iets wat ik niet graag vrij geef
maartoch.. ik heb nu ongeveer al 2 jaar last van hoofdluis.. en het gaat maar niet weg...heb de moed al opgegeven... ik heb geen last van de jeuk.. maar het is verschrikkelijk irritant.. en vind het voor andere een beetje vies.
ik weet niet wat ik ermee moet, heb heel lang haar.. maarja kapper knipt niet als je hoofdluis hebt..
de shampoo voor hoofdluis helpt dus blijkbaar niet, mijn ouders weten het ook niet, maar loop er serieus al 2 jaar mee rond...
iemand enig idee wat zou werken?
het zijn nog niet eens de luizen zelf, maar echt onwijs veel neten enzo... ik weet dat 1 oplossing is, zelf je haar afknippen.. maargoed..
ik durf het mijn ouders ook niet te vertellen, bang dat ze me voorgek verklaren of me vies vinden... en ja.. zoalng met luizen rondlopen is ook niet echt schoon maargoed...
iemand enige idee of er middeltjes zijn die werken, had wat over azijn gehoord?
ik baal er verschrikkelijk van!
Mocht iemand ook een kapper kennen of zelf haar kunnen knippen bij mensen die last hebben van hoofdluis zou ik graag bericht horen, ik durf zo niet bij een kapper binnen te stappen