Vruchtbaarheids onderzoek...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DenK4ever

Vruchtbaarheids onderzoek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 13:10

Een vraag...

Mijn vriend is gesteriliseerd en we willen dat graag laten herstellen.
We zijn daarvoor al bij de huisarts en in het ziekenhuis geweest om naar de mogelijkheden te informeren.
Nu is dat te herstellen, alleen het wordt niet vergoed door de verzekering dus we zijn hard aan het sparen om het te kunnen betalen.

Wat mijn vraag eigenlijk is.. wie weet hoe het in zijn werk gaat als IK een vruchtbaarheids onderzoek wil laten doen.
Had ik natuurlijk gelijk bij huisarts cq ziekenhuis moeten vragen, maar ik ben pas later op deze gedachte gekomen.
Want stel nou dat we mijn vriend laten opereren en dat daarna pas blijkt dat ik onvruchtbaar zou zijn….

Vraag me af of er bokkers zijn die daar misschien ervaring mee hebben.. en tips hebben hoe ik het best te werk kan gaan…

Alvast bedankt voor jullie reacties…

Groetjes,
Sabrina

FemkeMarije

Re: Vruchtbaarheids onderzoek...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:00

Hmmm ik geloof dat mijn moeder dit enige jaren geleden nog eens heeft laten doen, en volgens mij kun je het beste gewoon een afspraak bij de huisarts maken, je verhaal voorleggen en dan zal hij je wel verder verwijzen naar een arts in het ziekenhuis bijv... In ieder geval héél veel succes ik hoop voor jullie dat jullie nog van dit geluk mogen proeven