Even het hele verhaal.
Ik ben nu 15, toen ik 11 was heb ik Pfeiffer gehad, toen heb ik 6 weken thuisgelegen, kon niks doen zonder bijna of echt flauw te vallen.
Ik was er eindelijk vanaf en in de 1ste, dus op mijn 12de, kreeg ik het weer.
Zat wel dik een jaar tussen.
Nu 7weken ziek, ook tijdens mijn verjaardag, bloed geprikt en weer kwam er Pfeiffer uit.
Het was wel een ander virus dan de eerste keer dus ik heb 2x Pfeiffer gehad.
Daarvoor was ik heel sportief, had een goede conditie, maar daarna was ik eigenlijk ontzettend snel ontzettend moe.
Nu nog steeds.
Was ook heel erg snel ziek, deed mee aan alle heersende virussen.
Nou heb ik sinds een korte tijd ontzettend veel last van aften op mijn tong. Niet twee of drie, maar 18 of 19.
Ik overdrijf niet, ze zitten met zijn alle gezellig een theekransje te houden op het puntje van mijn tong.
Heb er echt last van, eten, drinken, alles doet pijn.

Nu ben ik dus ook al een paar dagen enorm aan het hoesten, wéér heel snel moe en ik zie telkens zwart voor mijn ogen, alles begint te draaien en ik moet me ergens aan vast houden om niet om te vallen.
Ik slik genoeg vitamines, eet veel fruit en groente, drink genoeg water..
Begin echt een beetje radeloos te worden, zit gewoon helemaal niet lekker in mijn vel omdat mijn mond zo'n zeer doet, alles is rauw, zelfs praten begint pijn te doen.
Ook begint mijn haar heel erg uit te vallen, heb ik last van hoofdpijn en buikpijn.
Alles begint zich op te hopen.
Het begon met die vermoeidheid, daarna die aften, daarna die duizeligheid, daarna het hoesten, daarna de hoofdpijn, daarna haaruitval, en nu weer die buikpijn..
Ik heb geen grieperig gevoel of koorts..
Weet iemand wat dit is? Ga liever niet naar de dokter voor ik weet dat het nodig is, het eh.. klik, zachtuitgedrukt, niet zo tussen ons.