Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ellepel schreef:fietsen!
t is mooi weer,dus op je fiets en eruit![]()
 Ik fiets (oke nu is het vakantie maar normaal) elke dag een goed uur maar het het toch  

Foogul schreef:Of er geen probleem van maken
Of zeg ik nu wat raars

Dat helpt ook, maar moet ook bijgehouden worden en ik heb liever cellulitis dan blauwe benen 

het is eigenlijk een soort ophoping van wat vocht en vet of heb ik het mis?                                                         

valt goed mee te leven hoor 

En idd zoals al heel veel gezegd is hebben bijna alle vrouwen het.. 
) een ophoping van vetcellen die vermengen in je bindweefsel en opperhuid, daardoor krijg je die kuiltjes. Wat ook goed helpt is een stepsapparaat!! Daarmee train je namelijk je benen en billen en wordt het steviger van. Of je moet het weg laten halen in een operatie maar zou ik niet doen.
 of stepsapparaat, is hetzelfde, en zeg tegen jezelf ik drink elke dag 3 glazen water... (tap gwoon achter elkaar naar binne 
) Voor zover mijn moeder wist werken cremes niet... 

LCharlotte schreef:Cremes werken wel! En massage... Daardoor word de doorbloeding beter en worden de afvalstoffen langzaam afgevoerd.
 haha... ja ik weet dat t niet t einde van de wereld is, maar zou mooi zijn als je het weg kon krijgen toch?