Ik heb slijtage en te hoog zittende knieschijven van mijn behandeld arts (ortopheed) als ik me niet laat opereren zit ik waarschijnlijk over 10 jr. in een rolstoel (op mijn 30ste). Maar als ik me wel laat opereren kan hij me niet garanderen dat ik daarna weer kan paardrijden. Dus nu moet ik kiezen tussen opereren zonder garantie dat ik daarna weer kan rijden of nog 10 jr. paardrijden en dan in een rolstoel belanden. Ik zou niet weten wat ik zou moeten zonder het paardrijden dat is mijn lust en mijn leven dat is ook echt het enige waar ik echt goed in ben en wat ik geweldig vind. Moet ik dit opgeven op de kans wagen en laten opereren? Wat zouden jullie doen? Er komt ook nog bij dat het een van de pijnlijkste operatie's is.
 en er zit een lange revalidatie tijd op. Ik heb het aan beide knieen en ze opereren geen twee knieen tegelijk dus dat houd in dat ik ongeveer 2 jr. kwijt ben met die operatie's. Ik weet het niet meer mijn verstand zegt doen maar mijn hart zegt niet doen. en helaas moet ik vrijdag 23 juni al beslissen.