jep zou best hooikoorts kunnen zijn, maar kan voor alles zijn, een allergie kun je zomaar opeens ontwikkelen.
Ik heb erge hooikoorts maar al lang niet meer zo erg als vroeger. De zomermaanden waren een hel voor me !
Moest af en toe naar het ziekenhuis met spoed om het slijm uit m'n ogen weg te laten zuigen......ik was er echt flink beroerd van.
M'n klachten nu: vreselijk verkouden, jeuk in m'n gehemelte, jeuk aan/in de neus, jeuk in de ogen, en vreselijk benauwd (maar ik heb dan ook astma) Ik slik/neem een scala aan medicijnen en daardoor kan ik enigzins normaal leven, maar met dat vreselijk mooie weer als verleden week zat ik veel binnen, buiten is gewoon echt een ramp dan. Ik ben dan in zulke dagen ook vreselijk blij als het gaat regenen, want dan slaat alles tegen de grond.
als je het zeker wilt weten kun je het beste even langs de huisarts. Als je het een klein beetje hebt kan het goed verholpen worden met een medicijn waarvoor je ook niet naar de huisarts hoeft.
op http://www.hooikoortsbericht.nl/pages/index.php kun je zien wat er allemaal in welke maanden in de lucht hangt.
zo kun je net als ik ook allergies zijn voor struiken en bomen, naast de grassen, zoveel mogelijkheden........
succes