Hoesten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:54

Ik ben nu al ongeveer een week heel erg aan het hoesten, het is echt heel vervelend, ik kan geen zin afmaken zonder te hoesten.
Slaap weinig omdat het feest 's nachts ook nog doorgaat.
Het is echt heel irritant, maar nog erger, morgen begint mijn toetsweek.
Heeft iemand tips die het hoesten verminderen, anders stoor ik iedereen met mijn zeehondachtige trekje.

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:38

Heb ik ook gehad.
Ging bij mij na 1 week wel over.

Ik had het vooral als ik inademde (ofzo).

marleen_usar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:39

koop een edelsteen een aquamarijn dan ben je er zo vanaf.

Tatiane

Re: Hoesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 23:39

hangt er natuurlijk vanaf wat voor'n hoest 't is... Als't gewoon met slijmen is: naar de dokter voor een hoestsiroop.

Droge hoest? Zie dat je veel water meeneemt, drinken wil nogal wel eens de kriebel wegnemen. Zuigtabletjes/muntjes/eten helpt bij mij ook.

Maar allesinds, ga eerst en vooral eens naar de dokter, die kan er meestal wel iets aan doen. (hoewel ik al niet veel vertrouwen meer heb in die mensen, ik heb bijna een jaar rondgelopen met een constante hoest... klonk als een hond... dokter vanalles gegeven, niets helpt. Andere dokter geweest, bloed laten trekken, allergietesten, foto's laten nemen, sinussen laten onderzoeken, longtesten,.. nog steeds geen conclusie. 't enige dat echt helpt zijn pilletjes (accedicon) waar je naar't schijnt vrij makkelijk aan verslaaft raakt en heel moe van wordt. En cortisone... wat niet zo heel gezond is. Tja)

EsSther

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 00:02

ik ben ook aan het blaffen als een hond! wordt er gek van,
het wil ook maar niet loskomen.. moet toch maar even langs de huisarts, alleen hou ik echt niet van dokters, stel het altijd zo lang mogelijk uit...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 08:40

Het is droge hoest, en ik drink normaal gesproken al bijna 2 liter water per dag..
@Tantjeuh, mijn vader heeft precies hetzelfde als wat jij omschrijft!

Tatiane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 10:12

sjemie schreef:
Het is droge hoest, en ik drink normaal gesproken al bijna 2 liter water per dag..
@Tantjeuh, mijn vader heeft precies hetzelfde als wat jij omschrijft!

En enig idee wat je vader heeft?

ktink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 12:59

ik hoest ook al 2 weken lang, verschrikkelijk!
Ik heb nu een slijmoplossend hoestdrankje, omdat er veel slijm in mijn keel zit. En ik heb codeine tabletjes, maar volgensmij werkt het elkaar tegen .
Ik heb de huisarts opgebeld, maar ik mocht niet langskomen, tenzij ik koorts had of heel erge pijn bij het in of uit ademen.
Anders konden ze meestal weinig doen..