Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CocoChanel schreef:Bij mij is het bijvoorbeeld ook zo dat ik ook perfectionistisch ben binnen. ik wil alles opgeruimd hebben en als er bijvoorbeeld boeken op de eettafel liggen ga ik alles rechtleggen en op stapeltjes, anders word ik echt gek in de zooi. Dat is dan een soort controle denk ik, anders wordt het me te chaotisch, heel raar.
Op zich niet erg, is het wel altijd netjes. Maar soms ook lastig als de rest van het gezin het even gewoon rommelig wil met alle spullen overal uitgespreid.
KeeK schreef:Daar heb ik inderdaad ook last van. Ook als ik bijvoorbeeld de deurklink niet zo vastpak als ik gedacht had en 'een stukje oversla'. Dan moet ik dat koste wat kost opnieuw (en dan goed) doen.
Citaat:ik ben heel erg perfectionistisch met mn uiterlijk, maar waarschijnlijk is '
'ijdel' een betere omschrijving.
CocoChanel schreef:Ik probeer altijd niet zo onzeker over te komen dus heel erg is het niet te zien. Maar als het er op aan komt vind ik het toch allemaal erg. Om bijvoorbeeld bij veel mensen bij elkaar opeens erbij te komen vind ik vreselijk. Ik houd me dan liever op de achtergrond. Voel me dan eigenlijk maar stom en te dik.
Ik hou ook niet van verliezen.