Echt al alles geprobeerd, pilletjes, slaapmiddel, ontspanningsoefeningen, niks helpt .. nog ideen ?                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Echt al alles geprobeerd, pilletjes, slaapmiddel, ontspanningsoefeningen, niks helpt .. nog ideen ?                                                         
 Iemand tips om aan te komen ?                                                         

) Ik slaap ook niet tot 12 uur uit, maar bijvoorbeeld een uurtje langer, tot 8 uur/9 uur. Ik computer meestal tot 9 uur / half 10 en dan ga ik 10 uur naar bed, dan lees ik nog een kwartiertje en dan slapen. Naja, liggen. 

Maar ik ben gewoon niet het typ dat meteen naar de HA stapt. Ik lig wel na te denken over school, omdat ik misschien naar HAVO moet. Maar dat doe ik al een paar weken, en de laatste week heb ik het pas 

LittleRose schreef:Hier heb ik nou ook al ZO'N tijd last van.
Word er gek van. En idd hoe moe je ook bent je kunt gewoon niet in slaap komen.
Ik ga dan meestal tv kijken of wat muziek luisteren.. net zo lang tot ik wel in slaap val
Anoniem schreef:LittleRose schreef:Hier heb ik nou ook al ZO'N tijd last van.
Word er gek van. En idd hoe moe je ook bent je kunt gewoon niet in slaap komen.
Ik ga dan meestal tv kijken of wat muziek luisteren.. net zo lang tot ik wel in slaap val
Dat heb ik ook, lig heel lang wakker altijd.
En dan ben ik de volgende dag weer zo moe dat ik amper op mn benen kan staan. Dat gaat gelukkig 's middags wel weer over, maar dan ben ik ook niet helemaal wakker ofzo.

Die onspaningsoefening heeft mijn *hele moeilijke naam waar ik vroeger naar toe ging 
 * ook voorgeschreven, maar dat wil niet echt helpen