enkel waarschijnlijk gebroken,verveel me nu al! wat te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stippie

enkel waarschijnlijk gebroken,verveel me nu al! wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 10:53

hallo allemaal,

ik ben gister lekker een eind wezen trainen met mijn paardje en toen ik afstapte zwikte mijn enkel om en knakte het zo hard dat mijn (anders onverschrokke) paard er van schrok.
nu moest ik gister dus gelijk naar het ziekenhuis en nu weten ze niet zeker of het gebroken is of enkelbanden gescheurd, door de zwelling was dit op de foto namelijk moeilijk te zien.
maargoed, nu moet ik wel op zijn minst een week rust houden (lees stil zitten met mijn voet omhoog en af en toe met de krukken op en neer springen) en nu na een halve dag ben ik dit al zat .
wel te stellen dan ik anders mijn paarden rij, op een dressuurstal de paarden doe en dan nog paarden besla en bekap voor mijn werk, dus alles met paarden doe en nu zeker een week (en waarschijnlijk langer maar daar wil ik niet aan denken) niets mag doen.

ik zit dus flink te balen, al kunnen jullie aan dat gegeven ook niets veranderen maar ik vraag me nu wel echt af van "hoe kom ik deze week door zonder me al te veel te vervelen?"

wat ik nog al een van de ergste dingen vind is dat ik mijn klanten moet afbellen of even nee moet verkopen en zeggen dat ik een week later nog wel terug bel. en verder heb ik voor mijn baas op de dressuurstal een vriendin van me moeten vragen om mijn werk een paar dagen te doen, en dan moet ik nog toekijken ook om haar te wijzen wat waar ligt e.d.

ik verveel me echt erg dus nu al en om de verveling dus wat tegen te gaan open ik dit tropic in de hoop dat jullie leuke gezellige ideeén hebben!

ik hoop dat jullie me hiermee een beetje kunnen/willen helpen om me ook met dit tropic wat te doen te geven hahaha!
dank jullie alvast!
groetjes, jolanda

John_1983

Re: enkel waarschijnlijk gebroken,verveel me nu al! wat te d

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 11:49

Tja, wordt lastig. Ik heb zo een maand gezeten. Bel wat vriendinen op, ga lekker in de tuin zonnen, tekenen, muziek luisteren.......

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 11:55

Ik heb al 2x mijn enkelbanden gescheurd. De tweede keer bleek ik er posttraumatische dystrofie bijgekregen te hebben en heb 6! maanden op krukken gelopen. Mocht alleen maar kleine stukjes op krukken.

Hoe ben ik die tijd doorgekomen???
Dvd kijken, bokken, boeken lezen, foto's inplakken, computer opruimen...
Socialecontacten aanhalen...
Naar de efteling gaan, je mag overal voor.

Ik reed ook een half uur paard, maar dat is geen aanrader.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 14:23

Heb ook een keer een maand thuis moeten zitten. Films kijken, foto's inplakken, internetten, boeken lezen, brieven en kaarten schrijven, mensen bellen, chips eten, de meest onzinnige soapseries volgen, recepten uitproberen, tekenen, zonnen, borduren....

En nu zou je het WK natuurlijk kunnen volgen! Kijk alle wedstrijden en herhalingen en samenvattingen!

Stippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 14:26

ja ja, hier was ik al bang voor dat het op, tv kijken en internetten en lezen enzo uit zou komen haha. maarja, is nu eenmaal niet anders! :S
leuke ideeén zijn altijd nog welkom! ik denk dat ik maar mijn logo op een zadeldekje ga borduren ofzo iets!

Druif_01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 18:54

hm das een goeie, heb 3 maanden geleden een ernstige enkelbreuk opgelopen en heb me ook dood verveeld ik heb toen euh:
-> gelezen
-> bokken
-> msnen
-> kruiswoordraadsels gemaakt
-> achterlijke belspelletjes gekeken
-> dvd's gekeken

ik weet hoe je je voelt succes ermee

joycie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:58

Bokken
Lezen
Vrienden uitnodigen en gezellige dingen thuis doen.
Papieren uitzoeken
Lades opruimen
Puzzels maken
Iets verzamelen, bv recepten en er een boek van maken?
Foto's inplakken

En lekker lang slapen en vroeg naar bed, want dan duurt de dag minder lang

FlynnlOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:11

Geniet van de rust
Ga buiten lekker in het zonnetje zitten

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:21

ga bijvoorbeeld:
zonnen
boek lezen
tijdschrift lezen
bokken bokken en nog eens bokken
koken
laden uitruimen
spellen doen
puzzels maken enz.

zou me ook echt dood vervelen hoor
beterschap trouwens!

Stippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 13:49

haha, dank jullie.

ik heb al de 1e 2 boeken gelezen,
nou ja 1 loesje spreuken boek en een lees boek (super mooie) terwijl ik totaal niet iemand ben die vaak leest normaal (dyslectie)
maar nu zal ik toch moeten.
ik ben ook lekker bij vriendinnen voetbal wezen kijken (lees gezellige broer van vriendin )
en gister heb ik op stal een stoel gekregen en heb ik gekeken hoe een vriendin mijn werk op stal deed, vooral nu veel mesten omdat ik dat even niet heb gekunnen. dat was minder leuk om te kijken, maar toch bij de paarden en toch wel gezellig!

ja en verder veel bokken probeer ik wel, al is het trap op en af gaan niet zo makkelijk en om de hele tyd boven te zitten is ook niet alles.

nou en verder mag ik eigenlijk niets anders dan zitten dus staand werk doen kan dus nu niet!
(zelfs me kamer opruimen doet nu mn moeder )
en vandaag ga ik lekker BBQ-en en daarna komen vriendinnen op bezoek.

nou, morgen maar dvd's kijken en dan zie ik wel weer, heb ik me toch ff kunnen vermaken eenigzins!

weet trouwens iemand leuke boeken?
heb nu lover of loser van carry slee gelezen, niet te moeilijk dus (12+) maar wel erg mooi!
denk dat ik maar mijn romana en ragebol verzameling van vroeger maar weer eens opzoek en na lees haha

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 13:50

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:51

Heb vorig jaar mijn pols gebroken (heeft een maand of 4 geduurd) en heb me, zo snel ik kon, bezig gehouden met een klein afwasje (met 1 hand...) in huis schilderen maar vooral aan mijn moeder instructies geven wat er moest gebeuren in huis (waren aan het verbouwen/schilderen etc)
Was blij dat ik na een een dikke drie maanden weer zelf met de auto weg kon
Lekker jezelf overal naar toe laten brengen, op terras zitten, lekker genieten van het weer, en vooral, LEREN delegeren!
Altijd handig!~

Beterschap!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 18:05

leuke site die paardenspel