Vraagje over ehm.. (16+ :p)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShadowAcc

Vraagje over ehm.. (16+ :p)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 20:08

klaarkomen..

Ik heb nu sinds anderhalve maand een vriend, waarmee ik al iets verder ben gegaan. Nog geen echte seks, maar wel vingeren en aftrekken en dergelijke. Maar nu mijn probleem; ik kom dus niet klaar, niet eens aanzet tot. Ik ben wel heel erg ontspannen, en ben er klaar voor om verder te gaan, om echt seks te hebben. Als hij mij vingert dan geniet ik er wel van, maar het is het dus net niet.
Als ik het zelf doe kom ik ook niet klaar

Wie kan me dit uitleggen? Hoe kan dit komen?

(als het hier niet goed staat, tem dan maar)

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:11

ai, tja dat is lastig.. kan je niet helpen, wens je wel euhm.. succes:o heb je het er al met je vriend over gehad?

kimmie101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:14

misschien doen jullie iets niet helemaal "goed"?
misschien moet je het op een andere manier proberen???

milo

Re: Vraagje over ehm.. (16+ :p)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:25

dat is normaal hoor. heel veel mensen komen pas na en tijdje klaar.
ik kwam ook niet meteen, toen ik het met mijn vriend deed. dit heeft zeker drie maanden geduurd of zo, terwijl ik het wel heel fijn vond.

dus wees maar niet ongerust, dit is een normaal verschijnsel, komt allemaal helemaal goed. doe het gewoon lekker rustig aan en ga het niet forceren. want dan is het niet meer ontspannen, dan denk je alleen maar: ik moet komen, hellup!
komt allemaal goed, met mijn seksleven zit alles helemaal knorr

Mri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:29

k zou me dr niet druk over maken,
ik kan het eigenlijk ook niet, niet bij mn vriend (sex, vingeren beffen ect) maar ook niet als ik het zelf doe.

Heel soms (bij wijze van uitzondering) kom ik klaar bij de sex . In de 2 jaar dat ik verkering heb met mn vriend hooguit 3 of 4 keer.
Wel ben ik er altijd eerlijk over geweest tegen hem (en hij weet ook hoe dat komt, mijn geschiedenis dus)
In het begin dacht hij dat ik er niet van genoot, maar zoals jij zelf ook aangeeft geniet je er wel van. Zeg dat tegen hem, en dat klaarkomen voor jou geen must is

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:33

Is heel normaal. Komt vanzelf of niet. Je geniet er toch van ?. Nou dan !. Maak je er dus niet druk over.

Tatiane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:36

Inderdaad, je hoeft je er niet te druk over te maken... Maar tip? Hééél veel oefenen bij jezelf!

Odess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:44

Gewoon genieten en niet druk om maken! Ennuh, veel oefenen he

Kimbers

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:00

Komt er iemand wel klaar door vingeren dan? Ik niet namelijk, het is wel lekker, daar niet van. maar je komt toch vrijwel alleen klaar door stimulatie van de clitoris? Tenminste, dat dacht ik altijd

Odess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:19

Iedereen is verschillend! Naar sommige mensen hoef je bij wijze van spreken maar te wijzen en bij andere gaat het gewoon anders!

Tatiane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:40

mistery schreef:
Komt er iemand wel klaar door vingeren dan? Ik niet namelijk, het is wel lekker, daar niet van. maar je komt toch vrijwel alleen klaar door stimulatie van de clitoris? Tenminste, dat dacht ik altijd

Welja? Met't vingeren heb je meestal toch enorm veel clitorale stimulatie? (tuurlijk, hangt ervanaf waar je je vingers overal laat en steekt , maar daarom dat ik ook zeg: veeeel bij jezelf oefenen zodat je weet bij jezelf waar je gevoelige plekjes zijn en hoe je't liefst gestimuleerd wordt.)

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 23:16

véél oefenen en experimenteren, met jezelf en met je vriend samen
en koop een vibrator, echt geweldig die dingen
er zijn nml zat vrouwen die alleen klaarkomen bij hele snelle lichte aanrakingen bij hun clitoris, en voor je je vriendje of jezelf een lamme hand geeft van het snelle bewegen kan je beter met een trildingetje op batterijen aan de slag gaan

Vanessa24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 09:20

Misschien heb je onbewust een rem op je zelf staan, waardoor je, je niet helemaal durft te laten gaan.
En dat is logisch, want zo lang hebben jullie nog geen seks met elkaar. Bij mij heeft het ook heel lang geduurt, omdat ik mezelf niet durfde te laten gaan.
Volgens mij heeft het echt te maken met jezelf (bewust of onbewust) te remmen.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 09:28

Ik denk ook dat je er teveel over nadenkt. Misschien ben je onbewust toch wat gespannen omdat je graag klaar zou willen komen. Praat er eens met je vriend over en leg hem de situatie uit. Hij weet dan dat het niet aan hem ligt dat het niet lukt, en jij voelt je wat rustiger omdat je weet dat hij niet van je verwacht dat je klaarkomt. En veel uitproberen. Samen, maar ook jij alleen. En dan lukt het vanzelf wel een keer hoor!!

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 13:15

Dit soort vragen kan je gewoon onder je eigen naam kwijt in het centrale topic over sex in de huiskamer. Als je het niet onder je eigen naam durft te doen: er zijn genoeg sites via google te vinden waar dit soort vragen besproken wordt. Kijk bijvoorbeeld eens rond op het sex forum van Fok.