Vochtbult in onderbeen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Vochtbult in onderbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 09:24

Doordat er een paar jaar terug ooit een paard door een ongelukkige val op mijn been is gaan staan heb ik een soort vochtbult op mijn onderbeen zitten. net boven de enkel schuin aan de buitenachterkant.
Dit blijft gevoelig en vidn het persoonlijk gewoon niet mooi.

Heeft iemand enig idee of je hier iets aan kunt doen??

Haagsemeid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 10:29

Ik zou het niet weten eigenlijk. Vaak zie je dat als er veel vocht in zit ze nog wel eens vocht eruit halen, maar of dat nu nog kan?
Ik heb het bij mijn onderrug, was een keer beetje enthousiast en viel met me onderrug/kont op een stenen drempel en heb denk ik net zo'n plek als jou. Ook een ophoping en ben er ook niet blij mee soms zie je het heel erg in bepaalde kleding

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 12:03

Ergste vind ik dat het gevoelig blijft.. kan bijvoorbeeld moeilijk op mijn been gaan zitten, want dat doet zeer.. (ja dat kan op mijn andere been wle gewoon )

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 12:04

Zijn er foto's van gemaakt? Misschien zit er iets wel niet goed, waardoor die bult blijft.
Succes iig!

Germatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:21

Hey, ik heb afgelopen jaar een trap (van ja hoe kan het ook anders) een paard gehad, op m'n scheenbeen, het blijft dik en gevoelig, zit vocht in. De ha heeft me doorgestuurd naar de fysio (altjid leuk, studeer zelf ook fysio haha, maar zelf masseren kan ik niet) En deze probeert het nu dan ook weg te masseren en het bindweefsel los te krijgen, geloof mij; het is geen pretje.. Ik weet nu echt wat voor beroep ik heb gekozen!

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 13:24

Masseren.. dat zal idd geen pretje zijn, aangezien het zogevoelig is..

Er zijn toen het gebeurt is wel foto's gemaakt maar niet recent..

Germatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 16:49

Niet gebroken geweest dus, bij mij ook niet maar het is nu waarschijnlijk een beetje verkalkt, het knispert en knars nu als je er goed over heen gaat. Ik zou er gewoon even mee naar de huisarts gaan!