'Lelijk' bruin geworden/verbrand??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxsweet

'Lelijk' bruin geworden/verbrand??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 19:03

Wie nog meer?
Stond net onder de douche en kwam erachter dat het toch echt geen porum is bij mij..
Vorige week donderdag had ik met dat mooie weer een spaghettishirtje aan (en een bh eronder met brede bandjes) en dat shirtje loopt bij mn navel uit in een punt..
Mn rug is dus bloot en mn navel niet..

Nu is de onderkant van mijn rug (1 brede lijn dus) helemaal bruin en waar mn shirtje op zat, lichtjes bruin en daarboven weer bruin onderbroken door die dikke lijn van mijn bh-bandjes
Maar het ergste is nog.. Aan de rechterkant op mijn zij ben ik dus heel erg bruin en op mn linkerzij echt helemaal niet!
Het ziet er niet uit !!
Maar heb eens even stevig na zitten denken en ben tot de conclusie gekomen dat het komt omdat ik aan de zonkant in de vrachtwagen heb gezeten..
Sjit
Ik baal ervan
Dit weekend weer naar het strand als het mooi weer wordt en dan kom ik zo aan

Nouja, vooruit maar weer!
Zometeen moet ik trainen, even kijken of het de mensen ook opvalt

Wie is er hier nog meer zo ongelovelijk 'dom' bijgekleurd ?

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:39

Ik! Ik ben zwanger en heb zondag op het strand gelegen. Nou wil het nog wel eens voorkomen dat je pigment iets anders reageert als je in verwachting bent
Bij mijn schouder stopt de bruining in een hele rare grillige lijn. Even later begint het gebruinde dan weer, maar ook in een rare lijn.

Ik ben een bruinbonte koe

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:47

Dit jaar (nog) niet.. Vorig jaar op vakantie zat ik steeds voorin, met mn rechterarm over het raam (of hoe zeg je dat). Nja,, je raadt het al; Mn rechterarm helemaal bruin en mn linker veeel minder.

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:50

Ik ben ook ieder jaar een bonte koe. Maar daar heb ik dit aar wat meer op gelet.

Mijn rug is nu mooi egaal bruin (op een vage lichtere plek waar m'n haar heeft gezeten na ) en heb steeds in dezelfde bikini gelopen. Dus alleen voor mijn vriend zie ik er niet uit.
Het enige mindere is dat ik zondag met voetbal niet helemaal recht heb gezeten met mijn buik (rolling dus. ) en ik dus witte strepen door m'n bruin heb lopen.

Tatiane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 19:53

Ach, bij ons thuis noemen ze dat gezond boerenbruin... ('t egale bruine kleurtje wordt dan weer mooi ongezond zonnebankbruin genoemd..

Noppes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:00

Hier nog een!
Ik werk de hele dag bij een kweker, ben alleen daar in de zon, als ik thuis ben is de zon alweer weg.
Nu heb ik daar altijd hempjes aan waarvan het bovenste gedeelte van de rug bloot is, verder niet. Ook heb ik altijd lange broeken aan omdat het daar niet zo prettig is met iets korts aan je benen.
Mijn rug is van boven dus heel bruin, mijn hals/gezicht en vooral mijn armen ook. Rest van mn lichaam, mn benen en mn buik zijn echt spierwit, ziet er echt niet uit

gallupy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:00

toen ik zwanger was (tijd terug inmiddels..) ben ik altijd gewoon gaan zonnen met mijn gezicht halslijn en benen.
Kreeg echt een bruine kop toen, helaas het jaar erna is dus dat pigment raar gaan doen...met als gevolg dat als ik nu in de zon heb gezeten het erna lijkt of ik dus als een klein kind chocomel heb gedronken..ugh..ziet er dus niet uit!
Ik heb dus de bekende chocosnor
Ik hoor jullie denken: met hoge factor insmeren dan!
Niets werkt komt er gewoon doorheen.
(of een pleister erop plakken misschien hihihi)

Janna_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:03

Ik draag altijd een t-shirt, hou niet van shirtjes zonder mouwen, nu als ik in mijn bikini zit zie je nogsteed mijn t-shirt als het ware, omdat mijn arme gewoon bruin zijn en dan zie je nog zo'n streep met daarboven wit van een t-shirt

Daisies

Re: 'Lelijk' bruin geworden/verbrand??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:09

Ik heb hele lelijke vlekken in mijn gezicht, Gelukkig word het al minder..

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:13

Ik heb 2 driehoek witte tieten..
En een witte kont..
Verder ben ik diepbruin.

Volgens een vriendin en haar zus leek ik op een australisch surfersmeisje... en bedankt...

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:14

Nee ik heb geen rare witte afbeeldingen op mijn huid staan, afgezien van mijn bikine Ik probeer als ik gewone kleding heb de zon te mijden anders krijg je witte strepen van truitjes e.d

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:16

ik verbrand erg snel, maar deze dagen is er niets van te zien!
gelukkig maar

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 22:05

Ik heb het juist nooit.. Dat verbranden!
Ik verbrand noooit!
En nu! Ik ben echt een kreeft!
En ik hoor het meer.. Een vriendin van me verbrand ook nooit en die ziet er op het moment ook een beetje erg rood uit Heel gek!

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:39

Ik krijg ieder jaar op m'n onderbeen een gekke koeienvlek, een vlek die zich vanaf m'n wreef schuin uitstrekt naar m'n kuit wordt veel donkerder dan de rest

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:47

ehmz, zo heb ik dinsdag (toen het nog warm was) een vriendin van mij haar rug ingesmeerd.. gewoon snel.. factor 30 !
Savonds kom ik bij haar, zie je precies van die rafelrandjes lopen over haar rug waar ze net niet ingesmeerd was.. woeps sorry..

Nanak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:59

mijn armen zijn best bruin, maar mijn benen willen maar niet bruin worden ondanks dat ik de hele week in bikini heb gelopen

ramira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:09

Ik heb als ik mijn schoenen en sokken uitdoe nog steeds sokjes aan omdat ik steeds met mijn enkelsokjes op de manege in het land aan het werk ben, ook heb ik een broekje en een shirtje aan. op zich best grappig.
Maar hoef ook niet perfect bruin te zijn.

Moon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:14

ik was ook een bonte
een 3 kleur nogwel
rood wit en bruin,,!
tijdens een buitenrit vergete in te smeren =)
en had een hempje aan met brede banden..
resultaat..
de ene schouder knalrood..
de andere wat minder
super witte benen. (door de rijbroek =))
de rest van mijn armen zeer bruin..
1 arm heb ik pigment vlekken (heb ik heel vaak.. die arm word nooit mooi egaal bruin)
en als ik in bikini loop spierwitte buik en je ziet die brede banden van dat hempje

I LIKE THE SUMMER:\
(NOT dus... alleen het zwemmen =))

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:08

Me bikini.....

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 18:10

Ik ben ook raar bruin..
Ik ben naar concour agterberg gegaan, en heb daar dus gezeten in de velle zon rond 2/3 uur in de middag, in het gras met een shirt zonder mouwen.
Ik heb nu dus een enorme scheidingslijn..

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 20:00

poeh ongelooflijk verbrand echt heel mijn lijf knalrood behalve zo'n mooie spierwitte kont en bovenkant van mijn bikini het is nu gelukkig al heel wat minder maar maandag zag het er echt niet uit...

Lynn_Nikita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 00:17

mn rugf was helemaal verbrand nadat ik in spagettie topje buiten had gewerkt, is nu helemaal aan vervellen op mn rug./ ik heb tatoo van mn paard op mn schouder en loopt altijd bh bandje door haar hoord, dat nu spierwit is. Heb een zebra nu!!!!
Enm n rug is nu helemaal aan vervellen, schouders wle mooi bruin, maar ziet precies waar wat gezeten heeft qua kleding