Bruin worden: een beetje van de zon en een beetje van...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luci

Bruin worden: een beetje van de zon en een beetje van...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 19:39

Tja zie titel eigenlijk

Ik word van nature nauwelijks bruin, heb een hele lichte huid die snel verbrandt. Opzich niet zo vreselijk allemaal maar toch zou ik deze zomer nu eens graag íets van een bruintint krijgen, toch wel leuk op vakantie...

Nu was ik eens heel benieuwd naar jullie ervaringen met de grote verscheidenheid aan (zelf)bruinende smeerseltjes en spray's die er zijn.

Welke bevallen goed, welke minder? Ik ben als de dood voor een herhaling van een actie die ik als klein meisje had: van die dikke bruiningscreme die wanneer je hem niet perfect uitsmeert voor vreselijke taferelen zorgt. Bovendien wil ik ook helemaal niet poepiebruin worden, maar gewoon het witte eraf...dat zou wel eens gaaf zijn. En voordat ik dat met alleen zon voor elkaar krijg...daar duurt de zomer niet lang genoeg voor.

Iemand tips en/of anti-tips? Groooote dank alvast!

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:41

die sunshine lotion van dove is heel fijn als je niet te bruin wilt worden.
deze geeft een mooie subtiele bruine kleur en als je hem goed uitsmeerd (van tevoren je benen ff scrubben en scheren) krijg je geen vlekken.
als je nog iets bruiner wilt worden smeer je hem de volgende dag weer op.
als je de kleur die je hebt wilt vasthouden smeer je ongeveer 1x per 5 dagen bij

MarjoEisla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:43

heel rustig aan beginnen met opbouwen, dus net niet verbranden maar wel wat kunnen zien. Was ook altijd heel "wit" en nu krijg ik best een snel kleurtje, mede dankzij zonnebank enzo *die mensen die daar werken weten ook wel hoe je het goed kan opbouwen *

lucasjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:44

hier hetzelfde probleem..
Ben alleen nu dus al kei en kei verbrand
Daar baal ik zo van he..!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:55

Ik gebruik die smeerseltjes wel eens. Ik word ook niet gauw bruin en het is gezonder dan veel in de zon.
Ik heb een flesje van de Etos. Het stinkt wel, maar als je het 's avonds opdoet als je niet meer weg hoeft en 's ochtends je wast ruik je het niet meer.
Als je het goed uitsmeert krijg je ook geen oranje vlekken. Pas alleen wel op bij je knieen en ellebogen, daar is de huid dun dus gaat het ook harder