Ik wordt er GEK van dat ik met dit weer gewoon geen schoenen aan kan. Dit weekend naar de camping geweest en had na een halve dag al een hele grote blaar tussen mn tenen van me teenslippers (die ik al 2 jaar ofzo draag, heb 1 keer een blaar ervan gehad toen ik er een heel stuk op had gelopen). Verder had ik een paar weken geleden nieuwe schoenen gekregen, van bronx. Die kan ik ong een half uur aan en dan verga ik van de pijn en is heel mn huid kapot. Ik dacht dat het een kwestie van inlopen was maar ik krijg weinig kans tot inlopen als ik ze steeds maar zo kort aan kan. En ik heb vorige week nog schoentjes van de zara gekocht, in de hoop dat ik die dan aan zou kunnen. Maar nee, hier krijg ik ook blaren van. En ze zijn niet eens hard! Even naar de supermarkt 3 straten verderop en ik kan vervolgens een week geen schoenen meer aan. Ik kan alleen nog de verschrikkelijke blauwe badslippers van mn moeder aan en mn allstars. Maar allstars staan niet bepaald charmant met blote benen Nu moet ik eerst weer een week mn huid laten genezen voor ik weer zomerschoenen aan kan. Iemand tips om dit op te lossen?
Je heb van die plijsters die doorzichtige pleiser die helpen wel zijn ook tegen blaren kan je overal op plakken helpt wel. Of kijken voor andere slippers
Pleisters blijven meestal maar heel kort zitten Ze gaan helemaal los. We hadden wel van die doorzichtige, niet speciaal voor blaren, maar die zijn ook op inmiddels. Ze gaan hard als ze niet hoed blijven plakken. Ik wil een keer van die blarenplijsters proberen maar me moeder vind het zonde van het geld omdat ze volgens haar toch niet helpen. Nieuwe slippers zelfde verhaal