Ervaring magnetiseur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

judith

Ervaring magnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 18:27

Bijna 3 jaar geleden ben ik geopereerd aan een grote hernia. Na lange tijd revalideren (in totaal 7 maand niks kunnen doen, behalve op bed liggen en lopen!) en nadat het een poosje best goed gegaan is, begin ik langzamerhand steeds meer weer pijn te krijgen in mijn onderrug en uitstralingen naar mijn been. Ook ben ik weer erg stijf in mijn onderrug en ga ik helemaal weer met een holle rug lopen. Ik herken het dus ook van de 1e keer dat ik een hernia had. Nou weet ik dat er nog een hernia in mijn rug zit en ik ben dus bang dat deze aan het groeien is en deze dus problemen aan het veroorzaken is of dat het een terugslag is van de hernia die verwijdert is door littekenweefsel of iets dergelijks. Ik weet dat ik gewoon naar de Neuroloog moet gaan en een scan moet laten maken, maar deze stap is me nu nog te groot, omdat ik weet wat voor ellende ik er de vorige keer mee mee heb gemaakt. Nou kreeg ik van het weekend van iemand het telefoonnummer van een magnetiseur hier in Assen, drenthe. (als iemand de naam wil, kan per pb, wellicht iemand ervaring met deze vrouw?) Zij zou al meerdere mensen (al dan niet tijdelijk) van de pijn en stijfheid af geholpen hebben. Ik wil dit heel graag eerst proberen en als dit dan niet werkt of de pijn komt weer terug, dan ga ik dan naar het ziekenhuis.
Ik wil graag wat ervaringen horen van mensen met een magnetiseur (zowel positief als negatief) en denken jullie dat ze mijn van de pijn af kan helpen en me weer rechtop kan laten lopen? (volgens degene van wie ik het telefoonnummer heb gekregen dus wel, het levende bewijs is een kennis van hun)
Ik lees het graag van jullie!

carina

Re: Ervaring magnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:46

Doen, absoluut doen!!

Mijn vader heeft een paar jaar geleden ook een hernia gehad. uitvalsverschijnselen aan 1 been, en natuurlijk de ondraaglijke pijn in de rug/heup/been. Artsen hebben op het punt gestaan te opereren. Een vriendin van ons magnetiseerd ook en die heeft mijn pa onder handen genomen. Na een paar keer moest hij op controle in het ziekenhuis en toen was er nauwelijks nog wat te zien!!

3 maanden na zijn hernia liep hij weer marathons (wat hij daarvoor ook al deed ) Wel steekt er af en toe een klapvoet de kop op, met name bij vermoeidheid, maar dat verdwijnt ook weer.

Al met al, goede ervaringen mee, en ik kan het je alleen maar aanraden!!

Voor verdere vragen pb je me maar

Borivage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 09:55

Een magnetiseur helpt wel maar overleg het wel eerst even met de arts want sommige magnetiseurs kunnen niets betekenen omdat het misschien te ingewikkeld is, een andere optie lijkt pijnlijker maar je kan namelijk ook accupunctuur proberen maar deze zullen ook eerst nagaan of men echt kan helpen omdat men misschien meer schade aanricht dan goed is.... in elk geval veel succes ermee!!

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 10:28

Ik ben ook een hele periode onder behandeling geweest van een magnetiseur. Dit heeft mij zeker geholpen om de pijn te laten verdwijnen, dit was wel tijdelijk, waardoor ik iedere keer terug moest komen. Na overleg met hem ben ik weer terug gegaan naar een huisarts en deze heeft foto's laten maken. Toen ben ik de reguliere molen ingegaan.