Kaakchirurg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Kaakchirurg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 16:50

Ervaringen mee?

Mijn vriend is niet afgelopen donderdag maar die daarvoor (bijna 2 weken dus) naar de kc geweest. De tandarts wilde zijn kies trekken, klungelde wat aan en zn kies brak. Stom mens. Onderkant had ze in haar hand, bovenkant zat nog in zijn kaak. Is dus laatst operatief verwijderd.

Inmiddels vergaat hij NOG steeds van de pijn, moeite met eten, kan niet slapen etc heel vervelend allemaal. Iemand dit meer gehad? Hoelang gaat dit duren en wanneer moeten we aan de bel trekken?

PPPeet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:06

Ik zou nu maar is aan de bel gaan trekken! Misschien zit er een ontsteking of iets dergerlijks...

RenWaBl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:14

daar heeft mijn moeder nu ook last van, ook al zit haar tand nog op zijn plaats. maar zij heeft een ontsteking bij de tandwortel. zij kan ook bijna niet slapen en vergaat van de pijn. en dan is haar tandarts ook nog eens op vakantie.
maar de tand wordt er wel uit getrokken omdat dit de 3e keer al is dat ze daar een ontsteking heeft.
xxx bianca

Idooltje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:17

Geen ervaring mee, maar het klinkt alsof er iets niet goed zit! Ik zal nu maar eens aan de bel gaan trekken. Dat kan niet kloppen dat het na 2 weken nog steeds zo'n pijn doet.