Dus ik heb vanochtend mijn muggenbulten (allemaal sinds dit weekend!) geteld... Drie-en-twintig (23!) maar liefst

Hoeveel heb jij er?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bitterbal schreef:me moeder had toevallig eitjes gekookt, en heb t velletje erover gelegd, van die ene muggenbult is dus niks meer overMisschien een tip
*edit* dat kun je alleen toepassen als t bultje bloed nogdus niet als ze al volledig een muggenbult zijn
rommulus schreef:eh niet om het jeuk te verminderen maar wel om het te voorkomen.
je word vaak snachts gestoken dus zet een ventilator op je bed gericht (dat het wel redelijk waait zeg maar).
die k*** beesten kunnen niet tegen de wind in vliegen dus als het te hard waait dan waaien ze weg
Laukje85 schreef:Irritant he, is het eindelijk mooi weer heb je dit weer.. rotmuggen..
Jamezy schreef:Laukje85 schreef:Irritant he, is het eindelijk mooi weer heb je dit weer.. rotmuggen..
En het stomme (nou ja, stomFijn voor hem
) is, mijn vriendje ligt naast me, en die heeft er geen één
John_1983 schreef:Dit weekend ben ik 4x gestoken. Alleen als je geen nagels hebt wordt het echt lastig. Maar verder heb ik er totaal geen last van.
Volgens mij zijn muggen allegrisch voor jongens die een vriendin hebben, hier is het ook zo