Ik ben nu net aan de marvelon gegaan, ik vroeg me afof er mensen zijn die positief of negeatieve ervaringen ermee hebben gehad en wat voor bijwerkingen het op jullie had? Bijv aankomen, stemmingswisselingen?
Ik heb ook de marvelon pil en ik heb helemaal geen bijverschijnselen gehad, werd er niet dikker van of iets, maar deze pil is dan ook wel een van de lichtere pillen...
ik heb die pil als eerste gehad, bleek later helaas te licht voor mij. ik ben wel heel erg gevoelig voor hormonen, en was de eerste dagen erg misselijk na het slikken van marvelon, de pil die ik daarna had, stediril , veroorzaakte hetzelfde , mijn laatste pil, triginon , een drie-fasen-pil, veroorzaakte geen bijwerkingen in het begin
Heb jarenlang de Marvelon geslikt en die beviel op zich best goed. Alleen de laatste 2 jaar kreeg ik echt last van aanhoudende hoofdpijn ( soms wekenlang ) Dus daarom ben ik gestopt met de Marvelon. Toen overgestapt op de Tryginon, maar die kan je niet doorslikken, vrij irritant dus Inmiddels heb ik de Microgynon en tot nu toe gaat dat prima.