wat is dit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knollebol schreef:mischen moet je je zelf een keer wassen? helpt hoor!
het is gewoon een afscheiding
love_lucca schreef:@ Knollebol : afscheiding hoort volgens mij toch niet te jeuken
love_lucca schreef:Vind het nogal banketstaaf dat sommigen metteen dingen roepen als was je zelf ? dus mensen die ooit een schimmel infectie zouden hebben wassen zich niet ?
missnynke schreef:witte afscheiding is normaal, misschien moet je bijna ongesteld worden?
zorg dat je je vagina niet met zeep wast, maar gewoon goed met water afspoelen. zeep resten kunnen gaan jeuken.
mesastamp schreef:love_lucca schreef:Vind het nogal banketstaaf dat sommigen metteen dingen roepen als was je zelf ? dus mensen die ooit een schimmel infectie zouden hebben wassen zich niet ?
ik kan wel serieus zijn maar vraag me af of de ts wel serieus is... aangezien dit haar 1e post is....
love_lucca schreef:@ mesastamp : ik had het ook niet over jou![]()
Maar ontopic : Was je vagina eens met spul waar daar speciaal voor gemaakt is daar zit geen zeep in, en anders als het niet over gaat zul je toch naar de ha moeten gaan denk ik, ik snap dat je dit niet alte leuk zult vinden
mesastamp schreef:geen inlegkruisjes gebruiken? en als je nu niet tegen tampons kan dan
Smystique schreef:mesastamp schreef:geen inlegkruisjes gebruiken? en als je nu niet tegen tampons kan dan
Als je ongesteld bent moet je wel, maar daarbij geld ook, regelmatig verwisselen. Tampons is ook niet goed btw.
Maar ik heb het over inlegkruisjes dragen náást je menstruatie. Zijn meiden die iedere dag zo'n ding in hun broek hebben