Wie heeft hier ervaring mee?? Ik las er laatst een artikel over en wat ze er over schreven stond me wel aan. Nl dat het puistjes over het hele lichaam aanpakt, dus ook op armen en rug, dat zijn de plekken waar ik er het meeste last van heb. Het schijnt dat dit middel al na 2 weken resultaat laat zien en na een maand (of 2 maand) schijnen 95% van de puistjes verdwenen te zijn.
Ik ben dus benieuwd of er hier mensen zijn die dit product al eens hebben gebruikt of nog gebruiken en of het ècht zo goed werkt...
Ja, het is idd best duur, daarom was ik ook erg benieuwd of er al ervaringen mee waren. Als het echt goed helpt ben ik zelf best bereid om er 20 euro voor te betalen, maar als het niet werkt vind ik het zo zonde.
Toch denk ik dat ik morgen maar een doosje ga bestellen. Als het goed is moet het dus al met 2 weken werken, dus over een maand moet je dan ècht resultaat zien. Mocht dat niet zo zijn, dan stop ik er weer mee en is het zonde van die 20 euro.
Ik zal jullie wel op de hoogte houden als ik ben begonnen met de capsules en van de resultaten...