Hebben jullie misschien tips hoe ik beter kan slapen? ik heb al allerlij dingen geprobeert eerst kreeg ik slaap pillen van de dokter (egt hele sterke grote dingen:P) maar daar van kwam ik half in coma 
 en daarna heb ik een of andere kruiden thee geprobeert waar van je moe zou moeten worden, nou niet dus werd er alleen kots misselijk van iel dat was goor 
  en daarna heb ik pilletjes gehad :  Melatonine ofzo iets, die werkte heel goed alleen het begon met 1 pilletje daarna hielp dat niet meer dus werden het er 2, toen hielp ook dat niet meer en waren het er 3 enz enz, tot het er 9 waren en mijn moeder vond dat ik maar moest stoppen voor dat ik verslaafd zou raken 
 En nouja sinds dien slaap ik dus niet meer;) soms neem ik nog wel is zo'n pilletje maar dat heeft geen efect meer ze zijn trouwens op (er zaten er ook maar 500 in 

) hopelijk hebben jullie tips dan kan ik het straks uitproberen hopelijk slaap ik dan eindelijk. heb binnen kort proefwerkweek en het is wel fijn als ik dan een beetje uitgerust bent

werkt !! Echt ik kon gister ook niet slapen.. IK ging gewoon bedenken: Ik vind een jognen leukk, daar ga ik mee op stap en hoe zou dat gaan verlopen.. Of over je paardje gaan denken 
 Maar voor je gaat slapen boek lezen kan ook wel werken.. Succes vaaanaaf 

. Succes gegarandeerd, alleen niet klagen wanneer je 's ochtend hoofdpijn hebt