Ervaring met Nivea sun Touch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_fjord

Ervaring met Nivea sun Touch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 20:49

Wie heeft er ervaring met Nevea Sun toch, zelfbruinende spray?

ik heb het net op mn benen gesmeert, en hoop van harte dat deze zelfbruiner eindelijk eens geen vlekken veroorzaakt...

SDE

Re: Ervaring met Nivea sun Touch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 10:09

Die wil ik nu gaan kopen. Ik volg dit even.

Ik heb net de L'Oreal Sublime Bronze gebruikt. Je weet wel "Je moet niet meer smeren, een nevel zorgt voor 100% kleuring, 0% strepen. Na 1 uur heb je resultaat" blablabla. Ik dacht, daar zit logica in, miniscule druppeltjes die je huid egaal bruint.
Dus, ik doe alles wat op het flesje staat. Scheren, scrubben. Rechtop staan, benen van onder naar boven inspuiten etc. Mijn zus heeft zorgvuldig mijn benen ingespoten.
Ik heb een half uur rondgewandeld. Na een half uur voelde ik aan mijn benen en ze voelden nog vochtig aan. Na 40 min. durfde ik eindelijk gaan zitten. Na 1-2-3 uur, geen kleurtje te zien. En toen ben ik maar gaan slapen.
Deze morgend word ik wakker: melkfleswitte benen en donkerbruine voeten !! Ow ja, en een bruine handpalm van toen ik na een half uur wilde voelen of mijn benen al droog waren.

Dus voor mij is dit goedje afgekeurd. Straks probeer ik de Garnier Ambre Soliere doekjes uit (om mijn benen even bruin als mijn voeten te krijgen ).

Anita_D

Re: Ervaring met Nivea sun Touch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 15:52

Hahaha dat had ik dus ook!
Ik had gisteren zo'n spuitbusje gekocht, ben in bad gegaan, scheren, gescrubt, even gewacht tot mijn huid goed droog was en spuiten maar.
Een uur gewacht, geen resultaat...dus nog maar een keer mijn hele lichaam ingespoten.
Gisteren avond voordat ik naar bed ging zag ik eigenlijk nog weinig verschil.
Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik een bruine hand naast mijn hoofd liggen, mijn hand!
Ik dacht ohoh, dus voorzichtig mijn voet onder de deken vandaan gehaald, ja hoor een bruine voet
De rest van mijn lichaam is ook bruin, alleen mijn benen waren helemaal niet verkleurd, dus die moeten dan toch maar in de zon.
De kleur vind ik best wel natuurlijk, alleen de kleur van mijn voeten lijkt wat meer oranje/ bruin.
Ik had verwacht dat het busje zo leeg zou zijn gezien het formaat ervan, maar hij is best zuinig in gebruik.
Aan de onderkant van mijn armen zitten wat plekjes die donkerder zijn geworden dan de rest, dat komt waarschijnlijk omdat ik dan toch te dichtbij gespoten heb.
Als je huid nat wordt tijden het gebruik dan doe je het al niet goed, staat duidelijk op het flesje, waarschijnlijk veroorzaakt dat dan ook eventuele vlekken of de oranje/ bruine kleur.
De volgende keer laat ik iemand anders het bij mij doen, dan heb je een betere afstand.