Hahaha dat had ik dus ook!
Ik had gisteren zo'n spuitbusje gekocht, ben in bad gegaan, scheren, gescrubt, even gewacht tot mijn huid goed droog was en spuiten maar.
Een uur gewacht, geen resultaat...dus nog maar een keer mijn hele lichaam ingespoten.
Gisteren avond voordat ik naar bed ging zag ik eigenlijk nog weinig verschil.
Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik een bruine hand naast mijn hoofd liggen, mijn hand!
Ik dacht ohoh, dus voorzichtig mijn voet onder de deken vandaan gehaald, ja hoor een bruine voet 
De rest van mijn lichaam is ook bruin, alleen mijn benen waren helemaal niet verkleurd, dus die moeten dan toch maar in de zon.
De kleur vind ik best wel natuurlijk, alleen de kleur van mijn voeten lijkt wat meer oranje/ bruin.
Ik had verwacht dat het busje zo leeg zou zijn gezien het formaat ervan, maar hij is best zuinig in gebruik.
Aan de onderkant van mijn armen zitten wat plekjes die donkerder zijn geworden dan de rest, dat komt waarschijnlijk omdat ik dan toch te dichtbij gespoten heb.
Als je huid nat wordt tijden het gebruik dan doe je het al niet goed, staat duidelijk op het flesje, waarschijnlijk veroorzaakt dat dan ook eventuele vlekken of de oranje/ bruine kleur.
De volgende keer laat ik iemand anders het bij mij doen, dan heb je een betere afstand.