Rug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PaardenDroom

Rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 16:47

Na 8 maanden (veel te lang, maar ja) is er een hernia ontdekt in mijn onder rug, in die 8 maanden zijn we naar zo veel dokters geweest en ook nu ze weten wat het is heb ik al zo veel adviezen gehad die soms zo tegenstrijdig zijn bij wat ik nou moet doen, dus ik weet het niet meer.
hebben jullie (alternatieve) tips die ik zou kunnen doen? want ik weet het echt niet meer... ik zou graag van de pijn af willen en weer de gewone dingen doen in het leven...

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:31

Wel eens aan een magnetiseur of een andere natuurgenezer? Kan soms erg goed helpen!

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:50

zit deze aan de buiten zijde of binnen zijde van je wervel en stralt het uit naar 1 been 2 benen 1 arm 2 armen
maw waar zit die met welk gevolg?(de au dus )

PaardenDroom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 22:30

Hier de hele beschrijving (en wat we al allemaal gedaan hebben):

Het is begonnen toen ik van een stijgerend paard af viel, toen ben ik op mijn rug gekomen en kon ik niet meer op staan, dus moest ik met de ambulance mee.
In het ziekenhuis was er niks te zien, dus kon ik na een nacht opservatie weer naar huis.
We zijn daarna direct naar de fysio gegaan, want daar was ik al voor me nek.
Zij is eerst voetreflex gaan doen en ook iets met energie of zo, zodat me voeten warmer werden.
Omdat de fysio niet hielp zijn we naar een osteopaat gegaan, ook dat hielp niet.
Na de osteopaat zijn we naar het sofia kinderziekenhuis geweest, maar hier wouden ze geen mri maken en zijden ze dat het groniche rugpijn was en dat ik dr maar mee moest leren leven (leuk voor uit zicht, als je 14 bent...)
Daarna zijn we in belgie een mri en emg laten doen, hieruit is dus gebleken dat er bij wervel l5 een bulling disc was.
Met deze uitslag zijn we naar dokter Dekkers gegan (die duitser die ook die dingen met ruiters wel eens deed)
hij zij dat ik een half jaar alles weer moet gaan doen en als het dan neit over is dat ze dan veder kijken.

ik heb nu al 8 maanden heel veel pijn in mijn onder rug, met uitstraling naar mijn rechter been.
de pijn wordt erger bij zitten, daardoor kan ik ook maar 4 uur per dag naar school.
soms, als het heel erg is krijg ik ook last van mijn rechter arm.

ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen, alle dokters zeggen wat anders, soms heb ik echt het idee dat ik gek aan het worden ben ... (zo veel dokter zielen, zo veel gedachtes ... )

ik heb pas (heel toevallig) zo'n magneet gekocht, ik heb het vandaag de hele dag bij mijn riem in mijn broek gehad, maar ik denk dat als het werkt het nog wel ff zal duren.

wat is een natuur genezer?

John_1983

Re: Rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:56

Misschien een idioot voorstel: Gaan eens naar de St. Maartenskliniek in Nijmegen. Mijn oom had ook veel last van zijn rug. Hij heeft ook een tijd niet meer kunnen lopen van de pijn. Nu loopt hij weer een flinke ronde. En hij had geloof ik ook iets van een hernia.

PaardenDroom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 12:50

ik zal is kijken op internet of daar wat meer info voor is bedankt voor je tip

Loezoe

Re: Rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 13:30

Ik heb je even een PM gestuurd, want het is een nogal lang verhaal, maar ik heb ook een hernia L5 S1 gehad dit jaar en met behulp van een nieuwe techniek was ik 2 weken na de operatie bijna 100% hersteld.