Wie gebruikt Clinique producten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renaatje1981

Wie gebruikt Clinique producten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 09:10

Hallo iedereen

Ik vroeg me af wie hier, net als ik ook vrijwel alleen maar Clinique producten (mag) gebruiken? Welke producten gebruik jij, waarom en wat vind je ervan? Misschien dat we hier een Clinique-topic van kunnen maken ofzo

Ik ben benieuwd

DTLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:15

Hoi,
Ik gebruik enkel Clinique make-up producten. Heb foundation, poeder, diverse soorten mascara, oogschaduw, dagcreme etc van Clinique. Vind het echt een heel fijn merk. Normaal had ik snel een wat vette en glanzende huid en werd de make-up een zooitje, daar ben ik sinds ik deze producten gebruik helemaal van af.

Ik ben er heel erg blij mee.

D_Travis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:20

ik gebruik veel verschillende merken maar heb de bronzing poeder van Clinique, die is echt super.
ook gebruik ik een soort sos serum na het epileren om de roodheid van de huid te verminderen/kalmeren.

Kiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 15:13

Ik heb jarenlang het stappenplan van clinique gebruikt.
Helaas werkte het bij mij niet goed (genoeg) en was ik alleen maar veel geld kwijt.
De make-up vond ik wél fijn.

PaardenDroom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 22:34

Ik heb de gezicht rijniger (wit flesje met groene dop) ik vind deze wel fijn

FrontC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:44

Mijn moeder gebruikt heel veel verzorgingsproducten voor haar gezicht. Is echt fijn spul
Estee Lauder is van dezelfde company, maar dan minder voor gevoelige huid. Is ook fijn!

Marieke_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 22:19

Ik gebruik ook het stappenplan van Clinique en heb sindsdien geen last meer van kleine pukkeltjes of oneffenheden op mijn gezicht. Ook vind ik de mascara ideaal.

T kost wat, maar ik vind het wel super spul!

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 23:04

ik gebruik ook al een hele tijd het stappenplan van clinique, echt heel fijn spul, mijn huid is er zeker op vooruit gegaan.
Ook heb ik het oogpotloodje, mascara en oogschaduw, alles blijft super zitten, de meeste make-up is er bij mij in no time af...

alleen is het hier wel prijzig, mijn zus woont in amerika en daar is het stukken goedkoper.

Satine

Re: Wie gebruikt Clinique producten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 01:35

Ik gebruik ook al 3 jaren allerlei verzorgingsproducten van clinique. Ik zie zelf een heel grote verbetering van mijn gezichtshuid.
Heb bijna alle producten voor mijn huidtype (gevoelig en zeer droog) wel eens uitgeprobeerd van clinique. Vragen over een bepaald product mag je me dus altijd stellen, zal het waarschijnlijk al wel eens gekocht of getest hebben.

Nu nog in mijn badkamer:
- Zeep extra mild
- Clarifying lotion extra mild en nummer 2
- dramatical different moisturizing lotion (stap 3, dat gele spul)
- een of andere nachtcrème voor heel droge huid
- eye make-up remover
- zonnecrème voor het gezicht factor 30
- 7/7 scrub gezicht
- body scrub
- nog wat staaltjes van verschillende producten

Heb ook 3 jaren dagcrème en vochtinbrenger gehad van clinique, maar ben pas overgegaan op producten van Estée Lauder daarvoor. Puur toeval eigenlijk, was ook wel tevreden over die van clinique. De nachtcrème van clinique ga ik nog vervangen denk ik, die vind ik van textuur niet fijn (te hard) maar de rest van mijn lijstje zijn blijvers, want daar ben ik zeer tevreden over.

Zeker de scrubproducten van clinique zijn mijn absolute must-haves voor een goede huidverzorging.

Clinique vind ik een goede keuze voor jonge meisjes/vrouwen die hun gezicht goed willen verzorgen, of hun probleemhuid beter willen maken, met een kwalitatief product. Het is misschien duurder dan de meeste producten bij het kruidvat, maar met bv. Helena Rubinstein kan je het, ook qua prijs, toch nog niet vergelijken. Deze (nog) duurdere merken zijn vaak erg goed op vlak van rimpelvoorkoming en vermindering, maar voor je 25-30ste heb je daar normaal gezien geen behoefte aan. Dus goed product voor eerlijke prijs.

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 09:17

ik vond het wel fijn spul,maar ik vond het gewoon te duur.
maar het werkt op zich goed,je krijgt er een glad huidje van