Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
summerfeel schreef:oow dat is het tegenovergestelde van dat ik laatst hoorde... toen werd gezegd dat het het libido verhoogde en dat het gewichtstoename verminderde...
iig thnx voor je reactie.
summerfeel schreef:kamaron: hoe weet jij dan dat het zo werkt?? eigen ervaring?? ergens gelezen??
alle info is nuttig hoor
manzano schreef:manzano schreef:Deze pil is een tijdje uit de handel geweest.... en niet voor niets. Bekenden van mij hebben/hadden een rechtzaak tegen deze producent lopen... waarom? Hun dochter is dankzij deze pil overleden (mijn vriendin).
Goed, even een kleine correctie.
Ik reageerde misschien een beetje te snel en emotioneel. Al is het wel 100% waar wat ik hierboven zeg.... zij was destijds een van de eerste gebruikers (de Yasmin pil is vrij nieuw) en wellicht hebben ze hem nu aangepast. En ik geloof best dat hij voor mensen goed kan werken, maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als dat ding als wonderpil wordt gepromoot (goed voor je libido, je wordt er niet dik van etc etc). Want dat is het voor haar absoluut niet geweest. Is dus een beetje persoonlijk.
mickeytje schreef:Is door deze pil niet een meisje gestorven?
Hier stond nog wat in over dat centraal toppic...
Kan het zo even opzoeken.
Ik zelf wou deze pil eerst ook, maar de huisartsen hier willen hem niet voorschrijven...
dingetje schreef:Ik gebruik Yasmin al ongeveer anderhalf jaar. Hiervoor had ik Micogynon (Zeg ik dat goed?). Ik kan niet zeggen dat ik veel verschil merk tussen deze twee maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. En van dat positieve effect heb ik nog niets gemerkt hoor.....
ellepel schreef:viezer???
kauw je erop ofzo?
t is wel zo dat de yasmin pil wat slapper is ofzo, als ik em inneem valt ie op mijn tong al zowat uit elkaar,dus ik moet echt snel water er achteraan nemen