ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem:
Op school had ik een beetje hoofdpijn maar het was niet zo heel erg. maar toen ik had paardgereden kwam ik huilend thuis omdat ik zo'n pijn had aan mijn ogen en hoofdpijn. ik werd ook opeens misselijk en moest bijna overgeven. Toen heb ik een paracetamol ingenomen en gaan slapen. toen ik wakker werdt was het minder geworden.
klinkt mij in de oren als migraine! Ik heb hier verder weinig ervaring mee, misschien dat andere je kunnen helpen. Het lijkt me trouwens ook niet verkeerd om even langs de huisarts te gaan, omdat je dit nog nooit eerder gehad hebt
Klinkt mij ook in de oren als migraine, ik heb het ook er schijnen hele goede medicijnen tegen te zijn, op doktersvoorschrift, bij mij gaan ze helemaal kijken wat precies mijn probleem is, en daar voor gaan ze zo'n medicijn ding mengen enzo.
dat heb ik ook vaak. In het begin gaat het nog wel, maar het wordt steeds erger, totdat je bijna moet overgeven. Het enige dat bij mij helpt is gaan slapen. Ik weet niet wat het is, ben er nooit voor naar de dokter geweest om dat het maar af en toe voorkomt bij mij.
Ik heb ook af en toe migraine. Komt meestal doordat ik te weinig gegeten heb en teveel gesport heb. of dat ik juist ergens heel erg zin in heb. Als dit dan gepaart gaat met lichtflitsen dan krijg ik vaak migraine.
ik word dan meestal half blind doordat er een vlek voor mn ogen verschijnt die steeds groter word. De hoofdpijn is vaak heel erg ik kan vaak 1 dag helemaal niks en de 2e dag heb ik nog hoofdpijn. En ik moet vaak overgeven omdat ik zo misselijk ben. Ik ben hiervoor naar de dokter gegaan die mij pillen heeft gegeven die bepaalde bloedvaten in mn hoofd openmaken ofzo.. Het helpt wel iets maar niet veel. Gelukkig word het ieder jaar minder...