Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin__ schreef:maar hoe kan het dan dat zo'n beetje 10 mensen van de klas het ook hebben? ik ga binnekort toch maar even naar de dokter voor testst ofzo..
Vraagje: als je gecontroleerd word op hooikoorts, moet je dan bloed laten prikken?
CharlotteP schreef:Misschien hangt het inderdaad wel in de lucht, want mijn vriend heeft de laatste weken ook erg last van zijn ogen, neus enz en hij heeft nooit eerder hooikoorts gehad.
Maris89 schreef:CharlotteP schreef:Misschien hangt het inderdaad wel in de lucht, want mijn vriend heeft de laatste weken ook erg last van zijn ogen, neus enz en hij heeft nooit eerder hooikoorts gehad.
Het kan gewoon plotseling komen, maar je kan er ook weer overheen groeien.
CharlotteP schreef:Misschien hangt het inderdaad wel in de lucht, want mijn vriend heeft de laatste weken ook erg last van zijn ogen, neus enz en hij heeft nooit eerder hooikoorts gehad.
CharlotteP schreef:CharlotteP schreef:Misschien hangt het inderdaad wel in de lucht, want mijn vriend heeft de laatste weken ook erg last van zijn ogen, neus enz en hij heeft nooit eerder hooikoorts gehad.
Hij is trouwens naar de dokter geweest en heeft blijkbaar wel hooikoorts, dus het hangt toch niet in de lucht