Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goldenflower schreef:Ik heb een keer erover gelezen toen ik meer informatie wou hebben over anticonseptiemiddelen.
Maar ik heb gekozen voor iets anders, namelijk spiraal. Het moet binnenkort geplaatst worden en ik hoef dan 5 jaar niet eraan denken.Maar zie wel tegenop dat ie geplaatst moet worden.
Goldenflower schreef:Ik heb een keer erover gelezen toen ik meer informatie wou hebben over anticonseptiemiddelen.
Maar ik heb gekozen voor iets anders, namelijk spiraal. Het moet binnenkort geplaatst worden en ik hoef dan 5 jaar niet eraan denken.Maar zie wel tegenop dat ie geplaatst moet worden.
ponyzotje schreef:ik wil overschakelen naar nuva of spiraal omdat ik minder hormonen in m'n lichaam wil, dus vanaf dat is gebeurt zal ik kunnen meepraten
Vanillia schreef:Eruit is erg simpel: Ik ga, als 'ie zo diep zit dat ik 'm niet te pakken krijg, gewoon op ben zitten in kleermakerszit, dan zakt 'ie gewoon naar beneden
Satine schreef:Vanillia schreef:Eruit is erg simpel: Ik ga, als 'ie zo diep zit dat ik 'm niet te pakken krijg, gewoon op ben zitten in kleermakerszit, dan zakt 'ie gewoon naar beneden
Moet "bed" zijn volgens mij.Of toevallig een vriendje dat Ben heet?
![]()
Zelf heb ik volgende week een afspraak met gynaecologe. Ik heb besloten om toch maar voor een hormoonspiraaltje te gaan, maar heb ook lang getwijfeld over de Nuvaring.
Waarom ik niet voor de Nuvaring ben gegaan, is eigenlijk puur en alleen om de gevolgend tov seks.Volgens mij zou hij die wel voelen, en heb echt geen zin elke keer die ring eruit te halen. En we houden ook van erg lang gevarieerd voorspel... Als jij erbij kan met je vinger, hij toch ook? Heeft ie ineens die ring vast misschien, romantisch en sexy hoor.