Dit vind ík nou belachelijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Dit vind ík nou belachelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 14:37

Mijn oom was hartstikke ziek, maar dan ook echt ziek, voor het hele verhaal kijk hier:
[LZP]Het gaat vreselijk slecht met mijn oom. Gaat ie dood?

Hij lag in het ziekenhuis, maar hij lag 70 km van ze huis (dus ook van ze vrouw) zijn vrouw kwam 's middags én 's avonds naar het ziekenhuis, dus die reed 280 km op een dag. Dit was gewoon te ver, ze is gewoon helemaal op, helemaal kapot en dan nog elke dag 70 km heen dan weer 70 km terug, en dan weer dat rijtje.

Maar hij zou nog wel een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven omdat hij nog maar 30 minuten per dag kon zitten. Niet normaal kon praten, om rare dingen zei/vroeg: "Mag ik nu een shaggie?!" "pas op hoor, het hele ziekenhuis ligt vol met misdadigers" e.d. en hij was nog lang niet bij bewustzijn, hij kan nog niet normaal plassen, dat doen ze via zo'n zakje ofzo. Hij kan nog niet normaal eten, en zo kan ik nog wel doorgaan. En als hij al het ziekenhuis levend uit zou komen (waar ze heel erg over twijfelde) moest hij minstens een half jaar naar een revalidatie centrum.

Nu mocht mijn oom naar een ander ziekenhuis, bij ze huis om de hoek, lekker makkelijk voor ze vrouw enzo. Dus hij ligt daar een nachtje, zelf helemaal niet doorhebbent dattie is verkast o.i.d. sturen ze hem naar huis!!!! Hij is er nog helemaal niet klaar voor, hij weet niet dattie niet meer mag roken, hij weet niet dat hij geen alcohol meer mag, ik vind het echt belachelijk!!!
Echt, ik heb hier geen woorden voor, ik vind het echt belachelijk, hij ligt nu waarschijnlijk thuis op ze bed niks te doen. Je gaat toch niet iemand waarvan het niet eens zeker is dat hij het overleeft, zo naar huis sturen?

Echt

Ze hebben zelfs niks gezegt over wat ze moeten doen o.i.d. voor een afspraak ofzo bij een dokter over hoe en wat, geen medicijnen of wat dan ook.

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:39

Wat erg...Heel veel sterkte ermee..

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 14:40

Het slaat echt nergens op

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:42

Dat slaat echt nergens op! echt niet

Veel sterkte iniedergeval...

CoriienRN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:44

klachten in dienen, klinkt raar maar zou ik zeker doen dit is niet normaal!!!! sterkte er mee

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:46

Jemig over dat soort dingen kan ik echt niet he..!!
Dit hadden ze bij mijn oma ook gehad maar die was een paar wel 'weg'. Nou meis ik wens je veel sterkte en ik hoop echt dat het goed komt..!!!
En weet dat je altijd ff met me kan kletsen he als je iets kwijt wil..!!

Arrabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:58

Heeft hij wel thuisverpleging van een verpleegkundige?

kathyY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:01

Dat is echt vervelend, sterkte!

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 18:18

Arrabel schreef:
Heeft hij wel thuisverpleging van een verpleegkundige?

Nee!!!! mijn mond valt gewoon open als ik het lees, nee, hij heeft niks!! (qua medische hulp) hij moest daar per dag tich medicijnen slikken, hij heeft er NIKS van mee gekregen of wat dan ook, echt

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:20

waarom is hij naar huis gestuurd dan? en wat zei je tante? zou het kunnen dat ie gewoon zelf weggegaan is? veel sterkte gewenst

Marijee

Re: Dit vind ík nou belachelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:21

wat dom Hij heeft gewoon hulp nodig...
Sterkte meid

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 18:34

Zazoo schreef:
waarom is hij naar huis gestuurd dan? en wat zei je tante? zou het kunnen dat ie gewoon zelf weggegaan is? veel sterkte gewenst

Ze vroegen:"Wat doe jij hier?" "Je moet naar huis." me tante is doordat ze zó overstuur is gewoon helemaal niet bij de bewoonde wereld, waarschijnlijk dacht ze "Hij is beter, hij komt naar huis, hij leeft nog!!" En hoe kan iemand die niet kan lopen, niet eens kan eten of rechtop kan zitten, zelf naar huis gaan?

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:33

Wat ziek, aanklacht indienen. Naar dat 'ziekenhuis' [kun je het zo wel noemen als ze iedereen zomaar naar huis sturen] toe gaan, en is een hartig woordje met de afdeling leidster praten.
Sterkte,.

Marrke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:37

Tjemig dat slaat ook nergens op..

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 19:42

Jaduuh schreef:
Wat ziek, aanklacht indienen. Naar dat 'ziekenhuis' [kun je het zo wel noemen als ze iedereen zomaar naar huis sturen] toe gaan, en is een hartig woordje met de afdeling leidster praten.
Sterkte,.

Me ouders gaan zaterdag op bezoek, mijn vader word denk ik best boos en terecht, maar we kunnen nu niet gaan, want onze auto is oud enzo en mag de snelweg niet meer op en om dan van leiden naar zwolle te gaan fietsen o.i.d. we krijgen vrijdag een nieuwe auto, en dan gaan ze zaterdag daar naar toe.

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:45

Raar zeg, kan z'n vrouw niet ergens een aanklacht indienen ofzo?
in ieder geval veel succes.

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 20:12

Ik weet het niet yousra, ik wacht zaterdag denk ik nog even af.