meniscus gescheurd!! help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winxz_Bas

meniscus gescheurd!! help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 12:39

ik heb mijn meniscus gescheud nu
word ik geopereerd daaraan maar ik kan dan 2 maand niet paardrijden terwijl ik normaal elkedag rij
ik ga dit niet volhouden zo
maar zijn er nog meer bokkers die dit ook hebben of hadden??

groetjes rosalie

prom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:32

Mijn meniscus is langzaam aan het brokkelen. Zodra ik pijn heb moet ik meteen stoppen, dit is erg moeilijk.
Als ik jou was zou ik het dan maar proberen vol te houden, anders kunnen er ook minder leuke dingen gaan gebeuren heb ik het idee. Als je toch gaat rijde.

Veel sterkte en succes!

cain

Re: meniscus gescheurd!! help

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:13

hallo
ik heb mijn binnen meniscus verbrijzeld gehad ben daar ook aan geopereerd en ik kon binnen 3 weken weer alles maar dan ook echt alles ik stapte na 3 weken na de operatie op de vervelendste paarden dus het kan er ook nog goed voor je uit zien en maak je niet druk om de littekens die zie je haast niet zijn maar 3 kleine gaatjes vannog geen halve cm lang valt echt heel erg mee
ik zit nu te wachten voor en operatie voor mijn kruisbanden die ik afgescheurt heb dat is wel een hele lange revaldidatie nou starkte ermee

Trieske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:16

ook ik ben geholpen aan mijn meniscus en mijn kruisband was gescheurd.
met alleen de meniscus zat ik binnen 2 weken weer op mijn paard en met mijn kruisband 3 maanden (als staat daar minimaal een half jaar voor)
moest alleen aan de andere kant opstappen.

@cain, klopt littekentjes zijn maar klein, wacht maar tot de kruisband komt, heb een litteken van ong.12 cm op mijn knie, is niet echt charmant....

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:17

even stom.. wat is okalweer je meniscus??

kimmie101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:16

Ik heb scootongeluk gehad en had daardoor een scheur in mijn meniscus, maar was niet helemaal doorgescheurd.
Toen ik laatst een keer ging paardrijden had ik opeens heel veel pijn eraan, dus volgende dag maar weer naar ziekenhuis.
Bleek dat er 3 kleine stukjes afgebroken waren, heb daarvoor kijkoperatie gehad en ze hebben ze alledrie kunnen verwijderen.
Omdat ik de rest van mijn meniscus dus nog wel heb en die goed doorbloed moet zijn om te kunnen genezen mocht ik direct weer alles doen (na 2 dagen dan ).
Dus was ik wel blij mee
Zolang niet paardrijden is niks voor mij

cain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:38

deschels; ik ben al een keer geopereerd aanmn knie heb dus ook al een litteken van 10 cm dus ja die van mn kruisbanbden kan ook nog wel moetnamelijk aan 2 knieen geopereerd worden voor mn kriusbanden maarja t moet maar hoop dat ik snel weer wat kan doen ik werk vamelijk ook in de paarden sterkte allemaal