Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ireentjuh schreef:Nooit zomaar stoppen met een AB kuur! Hoe veel dagen heb je het in totaal genomen? Ik hoefde steeds maar 5 dagen deze antibiotica te gebruiken bij een blaasontsteking. Als je te vroeg stopt met een antibioticakuur maak je de bacterieen juist sterker en kom je er niet vanaf.
Ik werd trouwens ook heel moe, misselijk, duizelig etc. van die kuren, maar bij mij hielp het om tijdens en vlak na het nemen van die capsule goed te eten (met yoghurt of melk erbij werd ik een stuk minder misselijk).
jolanda_1985 schreef:Het enige wat ik weet dat je zoveel mogelijk zon en UV stralen moet vermijden. Anders kun je rode vlekken op je huid krijgen.... Verder de standaard misselijkheid enzo... maar dik worden. NEEEE
Roosmarijn schreef:Ik moet zeggen dat ik ook het idee heb toch dat ik er iets van aangekomen ben. Heb sinds vorige week een amoxycilline kuur en ondanks het feit dat ik permante buikloop en nagenoeg geen eetlust heb, ik toch dik 2 kg ben aangekomen. Waar het zit, geen idee maar de weegschaal zegt het.