Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:ja en dat fabeltje dat als je het hebt gehad dat je er vanaf bent....niet geloven
ik heb het 4 x gehad
daantjuhhh schreef:naadje24 schreef:ja en dat fabeltje dat als je het hebt gehad dat je er vanaf bent....niet geloven
ik heb het 4 x gehad
Ikke 2 x of 3 x??
Maar nou was de excusses op dat fabeltje: dan heb je de 1ste keer niet genoeg waterpokken gehad, ben je niet ziek genoeg geweest, nou ik had on telbaar veel waterpokken, en was er goed ziek van
Esterdebest schreef:Het heeft er niets mee te maken hoe erg je het hebt gehad... op het moment dat je er eenmaal mee besmet bent geraakt heeft je lichaam dit als het ware opgeslagen in z'n geheugen (door middel van speciale immuun antilichamen) op het moment dat je opnieuw met het virus in contact komt zullen deze antilichamen weer actief worden om het virus op te ruimen. Wanneer het virus echter niet helemaal precies gelijk is aan het virus waarmee je de eerste keer bent besmet herkennen de antilichamen dit niet en zul je dus opnieuw ziek worden. Zo kun je dus wel degelijk meerdere keren ziek worden!!